autor: Jakub Kralka
Za darmo, ale z reklamami? Podsumowanie wyników serii Ski Challenge
Ski Challenge jest darmową grą sportową, a przy okazji trzymającą całkiem przyzwoity poziom jakościowy. Dlaczego? Finansowana jest z licznych, wyświetlanych w produkcie reklam. Producent Ski Challenge pochwalił się właśnie, jak wielką popularnością może cieszyć się wszystko to, co dobre i za co nie trzeba płacić.
Ski Challenge jest darmową grą sportową, a przy okazji trzymającą całkiem przyzwoity poziom jakościowy. Dlaczego? Finansowana jest z licznych, wyświetlanych w produkcie reklam. Producent Ski Challenge pochwalił się właśnie, jak wielką popularnością może cieszyć się wszystko to, co dobre i za co nie trzeba płacić.
Łączna liczba aktywnych zawodników biorących udział w zjazdach narciarskich w wersji gry opatrzonej numerkiem 08 wyniosła 3,3 miliona, co z kolei pozwoliło osiągnąć wynik w sumie pięciu milionów aktywnych graczy, którzy już od dłuższego czasu bawią się przy kolejnych edycjach Ski Challenge. W efekcie producent, firma Greentube całkowicie spełniła swoje oczekiwania dotarcia do takiej właśnie liczby osób. W trakcie 300 milionów zjazdów przeprowadzonych tej zimy doszło do czternastu miliardów wyświetleń reklam sponsorów, takich jak: Siemens, Canon, Samsung, Red Bull, Raiffeisen, Audi czy Snickers.
Wyniki osiągnięte przez Ski Challenge 08 i serię Ski Challenge w ogóle są zaskakująco dobre, zwłaszcza jak na darmową grę bez wsparcia któregoś z większych wydawców naszej branży. Nic dziwnego zatem, iż twórcy już dziś zapowiadają premierę przyszłorocznej edycji.
Rozgrywka w Ski Challenge koncentruje się na jednej z najpopularniejszych dyscyplin narciarskich – zjazdu na czas. Zawiera możliwość zmiany kombinezonu, nart, wypróbowania różnych tras, warunków atmosferycznych oraz ujęć kamery. Więcej znajdziecie w naszej Encyklopedii.