autor: Fajek
Z Neostradą przygody moje...
Jak wiadomo, jakiś czas temu Telekomunikacja Polska S.A. wprowadziła nową usługę dla użytkowników Internetu pod nazwą Neostrada+. Jako, że jestem (a w zasadzie byłem) użytkownikiem usługi SDI, która to przestała mi ostatnio wystarczać, postanowiłem zakupić u wyżej wymienionej firmy właśnie Neostradę+. Jakież było moje zaskoczenie, gdy zamiast biegać po całym mieście, wypełniać formularze zamówień w oddziale obsługującym moją dzielnicę udało mi się wszystko załatwić za pomocą bezpłatnej infolinii TPSA (0800 102 102). Ustaliłem termin instalacji i...
Jak wiadomo, jakiś czas temu Telekomunikacja Polska S.A. wprowadziła nową usługę dla użytkowników Internetu pod nazwą Neostrada+. Jako, że jestem (a w zasadzie byłem) użytkownikiem usługi SDI, która to przestała mi ostatnio wystarczać, postanowiłem zakupić u wyżej wymienionej firmy właśnie Neostradę+. Jakież było moje zaskoczenie, gdy zamiast biegać po całym mieście, wypełniać formularze zamówień w oddziale obsługującym moją dzielnicę udało mi się wszystko załatwić za pomocą bezpłatnej infolinii TPSA (0800 102 102). Ustaliłem termin instalacji i...
... no właśnie. Przyszedł Pan, zabrał modem SDI, podłączył modem Neostrady+, sprawdził czy wszystko jest w porządku i poszedł. Ucieszony, że zaraz będę mógł delektować się zawrotnymi prędkościami przesyłu danych (w porównaniu do SDI oczywiście), przystąpiłem do rejestracji. Jakież było moje zdziwienie, gdy zaraz na początku, podczas wpisywania numer ID system zgłosił, iż „Taki numer identyfikacyjny nie istnieje”. Myślałem, że może się pomyliłem podczas wpisywania numeru albo coś w tym rodzaju. Niestety system uparcie twierdził, że „podany ID nie istnieje”. Nieco zbity z tropu zadzwoniłem ponownie na 0800 102 102, gdzie miła Pani powiedziała, że ona nie wie czemu bo nie jest z działu technicznego, a na moją prośbę aby na taki dział mnie przekierowała, stwierdziła, że popsuła się im sekretarka automatyczna i nie można się tam teraz dostać i żebym zadzwonił za godzinę. Cóż pozostało robić. Dzwonie po upływie godziny i na szczęście „sekretarka” już działa :) W dziale technicznym miły Pan stwierdził, że to jest spowodowane aktualizacją routerów w obrębie mojego regionu (Kraków – Małopolska). Wydawało mi się to dziwnie bo może guru internetowym nie jestem ale potrafię stwierdzić kiedy coś wynika z braku połączenia a kiedy z np. błędnego numeru ID. W każdym bądź razie miły Pan prosił zaczekać do rana następnego dnia i w razie gdyby problem istniał, zgłoszenia tego pod bezpłatny numer. Tak jak przypuszczałem rano nic się nie zmieniło. Zadzwoniłem więc ponownie na infolinię opisując mój problem po raz n-ty. Miły Pan po drugiej stronie od razu przeszedł do rzeczy:
- Proszę wybrać „Jestem już zarejestrowanym użytkownikiem”
Trochę mnie to zastanowiło, gdyż na pewno takim użytkownikiem nie byłem. Zapytałem więc dlaczego, a miły Pan odpowiedział, że tak czasem się dzieje, iż rejestracja standardowa nie do końca działa.
Krok po kroku wykonywałem polecenia dyktowane mi przez pana z pomocy technicznej, aby po kilku minutach móc korzystać z dobrodziejstw Neostrady.
Jeśli mam być szczery to jakoś mnie to nie zaskoczyło. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że przyzwyczaiłem się już do tego, że prawie zawsze coś jest nie tak. Podobne problemy miałem przy okazji montażu usługi SDI 2 lata temu.
Tyle się na około mówi o podwyższeniu jakości usług i obsługi klienta przez TPSA, w telewizji pojawiają się spoty reklamowe, itp. Cóż z tego skoro te podstawowe założenia nie są spełnione. Jak się dowiedziałem mnóstwo ludzi borykało się z podobnymi problemami do mnie.
Suma sumarum, cieszę się, że mój problem już zniknął i mogę już korzystać z nowej usługi.