autor: Konrad Hazi
YouTube przekroczył granicę dwóch miliardów logowań miesięcznie
Podczas ubiegłotygodniowej konferencji w ramach imprezy Brandcast włodarze serwisu YouTube pochwalili się przekroczeniem granicy dwóch miliardów zalogowanych użytkowników miesięcznie. Osoby korzystające z platformy coraz chętniej do oglądania materiałów wykorzystują telewizory.
YouTube nie przestaje rosnąć i jak ponformowała prezes giganta – Susan Wojcicki, platforma właśnie przekroczyła barierę dwóch miliardów zalogowanych użytkowników miesięcznie. Jest to wynik o ponad 200 milionów lepszy niż jeszcze rok temu. Co ciekawe, prezes Google – Sundar Pichai, sugerował już w lutym tego roku, że YouTube jest bliski przekroczenia magicznej granicy, którą dotychczas udało się pokonać tylko Facebookowi.
YouTube kusi reklamodawców
Wojcicki poinformowała również, że użytkownicy YouTube oglądają obecnie na telewizorach 250 milionów godzin materiałów dziennie. Jeszcze w połowie ubiegłego roku liczba ta kształtowała się na poziomie 180 milionów godzin. YouTube przedstawił powyższe dane w ubiegłym tygodniu podczas prezentacji dla potencjalnych reklamodawców w ramach eventu Brandcast odbywającego się w Nowym Jorku.
YouTube wciąż się rozwija, zmienia, dostosowuje do ciągle zmieniających się standardów prawnych oraz stara się nie ingerować w wolność słowa. Wszystko po to, by pozostać wiarygodną platformą dla potencjalnych reklamodawców. Jak jednak pokazuje życie, pomimo licznych obietnic, trudno jest uniknąć kontrowersji, fake newsów czy też zapobiec rozpowszechnianiu drastycznych materiałów – takich jak te z marcowej strzelaniny w Nowej Zelandii.