Youtuberzy chcą ożywić gaming; pomóc ma interaktywny stream
Zapowiedziano YouTube: Game On – pierwszy w historii owej platformy interaktywny stream. W wydarzeniu weźmie udział wielu popularnych growych youtuberów.
Wkrótce w serwisie YouTube odbędzie się wydarzenie, które włodarze platformy określają mianem „największego growego streamu w historii”. Mowa o interaktywnym evencie o nazwie YouTube: Game On, mającym pozwolić widzom wziąć czynny udział w transmisji, w której wystąpi duże grono popularnych youtuberów mniej lub bardziej zajmujących się gamingiem. Celem wydarzenia jest celebracja różnorodności treści, które są elementami „growej kultury serwisu YouTube” (via VGC).
Gdzie i kiedy?
Event odbędzie się 27 sierpnia o godzinie 22:00 czasu polskiego i potrwa około dwóch godzin. Jego interaktywność ma polegać na tym, że głosując w czasie rzeczywistym (na czacie), widzowie będą decydowali o przebiegu transmisji, np. wybierając youtuberów, którzy zmierzą się ze sobą w niewydanej jeszcze grze Street Figher VI (co może wskazywać, że zostaną również ujawnione nowe informacje na jej temat).
Tytuły, które będą ogrywane
To oczywiście niejedyny tytuł, jaki zostanie wzięty na tapet. Można spodziewać się także interaktywnej zabawy przy takich produkcjach, jak Among Us, Fall Guys, Fortnite, Garena Free Fire, Friday Night Funkin’, GTA V, Minecraft, Mortal Kombat 11, Poppy Playtime, Rocket League czy Trackmania.
Kto weźmie udział?
Jeśli zaś chodzi o youtuberów, którzy wezmą udział w YouTube: Game On, na razie potwierdzono obecność twórców następujących kanałów: Ali-A, AyChristine, Bazerk, Brianna, Caylus, Chica, CouRage, Dream, EddieVR, EyStream, Kwebbelkop, Felipe Neto, GeorgeNotFound, Jake Fellman, Lachlan, Larray, LaurenzSide, LDShadowLady, Markiplier, Muselk, Preston, Sapnap, Sidemen, Slogo, SunlessKhan, Sykkuno, The Game Theorists, The Grumps, TommyInnit, Typical Gamer, Wirtual.
Możliwa rekordowa oglądalność
Kolejni youtuberzy mają zostać ogłoszeni niebawem. W sumie ma być ich aż sześćdziesięcioro. Jeśli więc fani stawią się licznie, wydarzenie może cieszyć się rekordową oglądalnością. Organizatorzy deklarują bowiem, że kanały wszystkich zaangażowanych twórców mają ponad 400 milionów subskrybentów, a zamieszczone na nich filmy obejrzano przeszło 150 miliardów razy.