autor: Kamil Zwijacz
XCOM 2 - mod Long War 2 wprowadzi zmiany w strategicznej warstwie gry
Studio Firaxis Games pochwaliło się modyfikacją do gry XCOM 2, nad którą pracuje ekipa Pavonis Interactive. Mod wprowadzi kilka poważnych zmian w strategicznej warstwie produkcji.
Studio Firaxis Games ujawniło na oficjalnej stronie gry XCOM 2 kilka informacji o ciekawej modyfikacji przygotowywanej przez ekipę Pavonis Interactive, we współpracy z deweloperem produkcji. Mowa o zapowiedzianym przed kilkoma dniami Long War 2. Jak sugeruje nazwa, jest to druga część moda (znajdziecie go tutaj) znanego fanom XCOM: Enemy Unknown. Przede wszystkim ma on wprowadzić „drastyczne zmiany w strategicznej warstwie gry”, całkowicie zmieniając to, jak angażujemy się w operacje na globie.
- modyfikacja do gry XCOM 2;
- tworzona przez Pavonis Interactive we współpracy ze studiem Firaxis Games;
- wprowadzi zmiany w strategicznej warstwie gry.
Gracze będą musieli zarządzać ruchem oporu mieszczącym się w każdym regionie, z którym mieli kontakt. Naszym zadaniem będzie wyznaczanie rebeliantom konkretnych zleceń – szukania zasobów, rekrutowania nowych żołnierzy oraz zbierania informacji wywiadowczych. Ponadto w regionie będzie można umieścić jednego doradcę (naukowiec, inżynier albo żołnierz), zapewniającego dodatkowe korzyści. Oprócz tego pojawi się możliwość jednoczesnego rozmieszczania wielu oddziałów, które będą w tym samym czasie infiltrować kilka celów.
ADVENT nie będzie biernie patrzeć na nasze poczynania i np. przerzuci większą liczbę podwładnych do naszego regionu, a gdy opanuje w nim sytuację, wybuduje nowe placówki badawcze związane z projektem Avatar. Z kolei jeżeli uda nam się ich wygonić z danego terenu, to możemy się spodziewać w przyszłości odwetu.
Termin premiery Long War 2 nie jest jeszcze znany.