Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 czerwca 2009, 20:00

autor: Filip Grabski

Xbox 360 będzie wspierany do 2015

Targi E3 zbliżają się szybkimi krokami ku końcowi, ale jeszcze przez wiele dni będziemy opisywać i analizować przedstawione podczas ich trwania rewelacje. Jedną z ciekawszych informacji, z pewnością jest ta dotycząca przyszłości Xboksa 360.

Targi E3 zbliżają się szybkimi krokami ku końcowi, ale jeszcze przez wiele dni będziemy opisywać i analizować przedstawione podczas ich trwania rewelacje. Jedną z ciekawszych informacji, z pewnością jest ta dotycząca przyszłości Xboksa 360.

W jakiś czas po prezentacji bardzo ciekawej innowacji dla konsoli Microsoftu, czyli Project Natal, jeden z dyrektorów firmy, Shane Kim, powiedział: „Uważamy, że X360 będzie wspierany do 2015 roku, czyli 10 lat po premierze. Project Natal to ciekawa innowacja i będzie działać z każdym sprzedanym egzemplarzem konsoli. Nam nie chodzi o wepchnięcie jak największej ilości pikseli na ekran. Chcemy przełamać bariery, które odciągają ludzi od grania.” Zważywszy na fakt, jak szybko Microsoft opuścił pierwszego Xboksa, ta wiadomość musi cieszyć wszystkich miłośników tej konsoli.

Zaraz po tym stwierdzeniu jednak padła bardzo śmiała teza, w bezpośredni sposób nawiązująca do sukcesu towarzyszącego pokazowi Project Natal. „Myślę, że wygraliśmy (targi – przyp. autora) ,” powiedział Kim. „I nie tylko ja tak uważam, to w zasadzie powszechna opinia. Pokazaliśmy we wtorek coś bardzo niezwykłego. Mieliśmy naprawdę mnóstwo rzeczy do zaprezentowania, ale Project Natal nie pojawia się co roku i będzie trudno mu dorównać.” Czy wy również tak uważacie? Microsoft był najlepszą firmą na E3? Czy nowatorski system kontroli się sprawdzi i wytrwa przez kolejne 6 lat życia konsoli? Wypowiedzcie się.

Xbox 360 będzie wspierany do 2015 - ilustracja #1
Ja, Steven Spielberg, uważam, że Project Natal zasługuje na Oscara.

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej