Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 września 2010, 10:44

autor: Adrian Werner

Wysyp informacji o Section 8: Prejudice

Niedawno pisaliśmy o oficjalnym ujawnieniu gry Section 8: Prejudice. Wtedy nie mieliśmy jednak za wielu konkretnych informacji na temat tego projektu. Teraz uległo to zmianie za sprawą wywiadu, jakiego twórcy udzielili serwisowi Gamespot.

Niedawno pisaliśmy o oficjalnym ujawnieniu gry Section 8: Prejudice. Wtedy nie mieliśmy jednak za wielu konkretnych informacji na temat tego projektu. Teraz uległo to zmianie za sprawą wywiadu, jakiego twórcy udzielili serwisowi Gamespot.

 

Wysyp informacji o Section 8: Prejudice - ilustracja #1

 

Ludzie ze studia TimeGate obiecują oczywiście, że ich najnowsza gra będzie olbrzymim ewolucyjnym krokiem naprzód w stosunku do pierwszej części i wprowadzi wiele zmian bazujących na sugestiach samych fanów. Przykładowo, sporo osób narzekało, że kampania w pierwowzorze była jedynie długim samouczkiem dla trybu multiplayer. Prejudice ma to zmienić i zaoferować rozbudowaną fabułę oraz wiele elementów, które zaprojektowane zostaną specjalnie dla zabawy solo.

Kolejnym problemem, z jakim zmagała się pierwsza część były wyludnione serwery, co dodatkowo pogarszał fakt, że mapy były olbrzymich rozmiarów. Oczywiście, wiele zależeć będzie od tego jak dobrze sprzeda się Prejudice, ale twórcy obiecują ponadto lepszy system odnajdywania chętnych do gry, mechanizm kontrolowania populacji na serwerach oraz skalowanie map zależnie od ilości obecnych na nich graczy. Poszczególne poziomy zostaną zaprojektowane tak, by ograniczyć nudne wycieczki z ich jednego końca na drugi. Jednocześnie rzekomo nie zostanie to osiągnięte kosztem zmniejszenia skali gry.

 

Wysyp informacji o Section 8: Prejudice - ilustracja #2

 

Innym elementem wymagającym poprawek był pojazdy. Niektórzy doświadczeni gracze potrafili wyczyniać z nimi istne cuda, ale pozostali uważali, że kierowanie nimi było dosyć nudne. Metodą na usunięcie tego problemu ma być wprowadzenie kilku systemów sterowania, różniących się nie tylko klawiszologią, ale nawet ustawieniami kamer. Dzięki temu zadowoleni mają być zarówno weterani, jak i nowicjusze. Ponadto, pojazdy odgrywać będą większą rolę, a czołgi wyposażone zostaną w większą siłę ognia oraz dokładniejsze sterowanie, co ma zaowocować łatwiejszym rozjeżdżaniem wrogów.

Jeśli chodzi o tryby multiplayer to na pewno powróci Conquest, a prócz niego pojawi się kilka dodatkowych. Jednym z nich będzie tzw. Swarm. Stanowił on opcję serwerową w pierwszej części i cieszył się tak wielkim powodzeniem, że w kontynuacji przerobiono go na pełnowymiarowy tryb. Zabawa w nim polega na umieszczeniu grupki graczy na szczycie fortecy i wyposażenie ich w dużo uzbrojenia, pojazdów oraz przenośnych wieżyczek strażniczych. Wszystko to okaże się przydatne w starciu z kolejnymi falami wrogów. Ponadto, twórcy tradycyjnie obiecują nowe uzbrojenie i bogate możliwości jego modyfikowania.

Section 8: Prejudice tworzony jest z myślą o PC, Xboksie 360 oraz PlayStation 3. Premierę gry zaplanowano na przyszły rok.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej