Wystartowała pełna wersja Akaneiro: Demon Hunters
Ruszyła pełna wersja Akaneiro: Demon Hunters. W tym wyprodukowanym przez Americana McGee i studio Spicy Horse zręcznościowym RPG, gracze mogą wcielić się w Czerwonego Kapturka polującego na demony w średniowiecznej Japonii.
Po wielomiesięcznych zamkniętych testach i kilku tygodniach otwartej bety zadebiutowała wreszcie pełna wersja zręcznościowego RPG Akaneiro: Demon Hunters. W grę można się bawić zarówno za pomocą przeglądarki, jak i oddzielnego klienta zainstalowanego na Waszym komputerze. Ponadto dzięki głosom użytkowników programu Greenlight, produkcja trafi już wkrótce również na usługę Steam.
Studio Spice Horse przygotowało także mały prezent dla uczestników beta testów. Otrzymali oni 3000 dodatkowych punktów karmy. Gra oparta jest na modelu darmowym z mikropłatnościami i taka liczba ma starczyć przynajmniej na pełne odblokowanie pierwszego regionu.
Akaneiro: Demon Hunters stanowi nietypową interpretację bajki o Czerwonym Kapturku. W grze dziewczynka jest bowiem członkinią Zakonu Akane, który został założony, aby polować na demony terroryzujące średniowieczną Japonię. Gra należy do gatunku zręcznościowych RPG i reprezentuje styl rozgrywki spopularyzowany przez serię Diablo. Akcja toczy się na wyspie Yomi podzielonej na szereg regionów, z których każdy posiada nowe typy przeciwników oraz bossów. Mocną stroną projektu jest oprawa graficzna, która została zrealizowana w stylu przypominającym stare japońskie malowidła.
Ambicją autorów jest regularne rozbudowywanie produkcji o nowe elementy. Według nich największym problemem tego typu tytułów jest to, że gracze muszą czekać rok na dodatek, który zapewnia maksymalnie dwa tygodnie zabawy. Akaneiro: Demon Hunters ma być aktualizowane regularnie, a nowe misje i mapy pojawiać się będą przynajmniej raz w miesiącu.
Warto na koniec dodać, że powoli dobiega końca Kickstarter Akaneiro: Demon Hunters. Za jego pomocą autorzy chcą zebrać minimum 200 tysięcy dolarów, które posłużą m.in. do wyprodukowania wersji na system Linux oraz przeniesienia gry na urządzenia mobilne, jak również wprowadzenia trybu kooperacyjnego i systemu rzemiosła. Obecnie twórcom udało się zgromadzić 180 tys. dolarów, a na zdobycie brakującej sumy mają jeszcze 40 godzin.