autor: Radosław Grabowski
Wyścigi pt. Fuel jednak ujrzą światło dzienne
Całkowicie trójwymiarowe wyścigi pojazdów terenowych i łodzi motorowych o nazwie Fuel (PC i Xbox) zamierzano pierwotnie wprowadzić na sklepowe półki w 2002 roku, ale firma Firetoad Software wstrzymała prace nad projektem. Dopiero teraz zdecydowano się na wznowienie developingu, aby koncern Dreamcatcher Interactive mógł wdrożyć gotowy produkt na rynek za około cztery miesiące.
Całkowicie trójwymiarowe wyścigi pojazdów terenowych i łodzi motorowych o nazwie Fuel (PC i Xbox) zamierzano pierwotnie wprowadzić na sklepowe półki w 2002 roku, ale firma Firetoad Software wstrzymała prace nad projektem. Dopiero teraz zdecydowano się na wznowienie developingu, aby koncern Dreamcatcher Interactive mógł wdrożyć gotowy produkt na rynek za około cztery miesiące.
Niniejsza pozycja zaoferuje nam trzy niezależne typy emocjonującej rywalizacji. Pokierujemy samochodem terenowym na bezdrożach lub dosiądziemy czterokołowego quada albo usadowimy się za sterami bardzo szybkiej motorówki. Wirtualna rzeczywistość obejmie wiele różnorodnych lokacji, a zatem wybierając jednego z dziesięciu bohaterów będziemy mieli okazję ścigać się m.in. w scenerii pustynnej, orientalnej, tropikalnej, leśnej i zimowej. Ogółem zaimplementowanych zostanie blisko siedemdziesiąt odmiennych tras, aczkolwiek początkowo dostępna ma być tylko niewielka ich część, gdyż resztę odblokujemy wraz z czynionymi postępami.
Wspomniane trzy tryby rozgrywki pozwolą nam łącznie na przejęcie kontroli nad ponad trzydziestoma rozmaitymi wehikułami. Szczególnie efektowne prowadzenie (dwadzieścia rodzajów możliwych do wykonania popisów kaskaderskich) spowoduje przypływ dodatkowych punktów, które zazwyczaj przeznaczymy na uaktywnianie przeróżnych doładowań. Całość uzupełni opcja multiplayer, dopuszczająca do rywalizowania maksymalnie czterech chętnych.