autor: Janusz Burda
DreamCatcher wydawcą Fuel’a
Na mocy podpisanej niedawno umowy, DreamCatcher uzyskał prawa do publikacji tworzonej przez zespół Firetoad Software gry Fuel (znanej wcześniej jako Everglade Rush).
Na mocy podpisanej niedawno umowy, DreamCatcher uzyskał prawa do publikacji tworzonej przez zespół Firetoad Software gry Fuel (znanej wcześniej jako Everglade Rush).
Fuel to futurystyczne wyścigi w których bardzo duży nacisk położony został na oprawę wizualną (zastosowany w grze engine graficzny – nfiniteFX, wykorzystuje w pełni wszystkie możliwości jakie oferują współczesne karty graficzne np. GeForce3). Do dyspozycji gracza oddane zostanie wiele pojazdów, z których każdy można będzie prawie dowolnie modyfikować dodając lub zmieniając np. części osprzętu silnika, wentylatory, itp. Za wygrane wyścigi nagradzani będziemy pieniędzmi, które można będzie przeznaczyć na kolejne udoskonalenia pojazdów. Nie zabraknie również rozmieszczonych na trasach tzw. powerup’ów, zwiększających chwilowo możliwości naszych poduszkowców. W trybie rozgrywki wieloosobowej można będzie rywalizować przez Internet na serwerach Fuel World Circuit, gdzie wszystkie wyniki notowane będą w ogólnoświatowym rankingu.
Do pojawienia się Fuel’a na półkach sklepowych pozostało jeszcze trochę czasu – planowana data wydania tego tytułu to jesień 2002 (PC i konsole następnej generacji)