autor: Tomasz Pyzioł
Wydawnicza mapa tygodnia (21/07/02)
Środek wakacji, to też i wydawcy wyglądają na rozleniwionych. W tym tygodniu na polskim rynku odbyły się premiery trzech tytułów jednego tylko dystrybutora oraz pojawiły się dwa wznowienia (w tym jedno gazetkowe). Na świecie również bez fajerwerków: do sklepów trafiły dwie nowe gry.
Środek wakacji, to też i wydawcy wyglądają na rozleniwionych. W tym tygodniu na polskim rynku odbyły się premiery trzech tytułów jednego tylko dystrybutora oraz pojawiły się dwa wznowienia (w tym jedno gazetkowe). Na świecie również bez fajerwerków: do sklepów trafiły dwie nowe gry.
Wydania polskie:
18.07 - Freedom Force (Cenega Poland). Wydanie pierwsze w pudełku DVD. Cena 129,90 PLN.
18.07 - Sid Meier’s Sim Golf (Cenega Poland). Wydanie pierwsze w pudełku DVD. Cena 129,90 PLN.
18.07 - LEGO Football Mania (Cenega Poland). Wydanie pierwsze w pudełku DVD. Cena 99 PLN.
18.07 - Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death (CD Projekt). Niskobudżetowe wznowienie w serii “eXtra Gra Wielkie Hity”. Cena 26,99 PLN.
18.07 - Rally Championship (AutoSukces), Wznowienie gazetkowe dołączonej do czasopisma „AUTOSUKCES” numer 8/02.
Wydania światowe:
15.07 - Operation Flashpoint: Resistance (Codemasters Software). Wydanie pierwsze na terenie Ameryki Północnej. Cena 29,99 USD.
17.07 - RoboForge (Summitsoft). Wydanie pierwsze na terenie Ameryki Północnej. Cena 29,99 USD.
Przypominamy, iż w pudełkach z grami Freedom Force i Sid Meier’s Sim Golf znajdziecie dołączony prezent - dwumiesięczny Srebrny abonament MayClub o wartości 30 PLN,