autor: Marek Grochowski
Wydawca Field-Opsa poszukuje modelki do kampanii reklamowej
Firma The Games Company, pełniąca rolę niemieckiego wydawcy strzelanki o nazwie Field-Ops, ogłosiła dzisiaj, że poszukuje modelki, która nadawałaby się do wzięcia udziału w internetowej oraz prasowej kampanii, reklamującej grę studia Digital Reality. W celu wyłonienia odpowiedniej kandydatki nasi sąsiedzi zza Odry zorganizowali specjalny konkurs.
Firma The Games Company, pełniąca rolę niemieckiego wydawcy strzelanki o nazwie Field-Ops, ogłosiła dzisiaj, że poszukuje modelki, która nadawałaby się do wzięcia udziału w internetowej oraz prasowej kampanii, reklamującej grę studia Digital Reality. W celu wyłonienia odpowiedniej kandydatki nasi sąsiedzi zza Odry zorganizowali specjalny konkurs.
Panie zainteresowane posadą, jak to określili twórcy, Field-Ops-Babe, powinny wysyłać swoje zdjęcia na wskazany adres. Fotografie muszą mieć rozdzielczość co najmniej 800 na 600 pikseli i dotrzeć na skrzynkę autorów najpóźniej do dnia 15 marca 2007. Po tym terminie panowie z The Games Company dokonają wstępnej selekcji modelek i zainaugurują drugi etap konkursu, czyli głosowanie na jednej z oficjalnych stron gry.
Pani, która uzyska największe poparcie ze strony internautów, zostanie zaproszona do Berlina na profesjonalną sesję zdjęciową, której celem będzie wykonanie fotek do kampanii reklamowej. Dodatkową nagrodą dla zwyciężczyni będzie również dwuosobowy weekend w luksusowym hotelu Wellness, mieszczącym się w stolicy Niemiec.