autor: Radosław Grabowski
Wspólne dzieło Day:1: Studios i LucasArts dla konsol nowej generacji da początek nowej serii
Pracownicy firmy Day:1:Studios zaskarbili sobie sympatię graczy dzięki dwóm częściom MechAssault, zadedykowanym wyłącznie platformie Xbox. Opromienieni sukcesem autorzy zaczęli przygotowywać konwersję pecetowej pozycji pt. F.E.A.R. z myślą o konsoli Xbox 360. Natomiast teraz nawiązali bliską współpracę z korporacją LucasArts, aby opracować zupełnie nową grę, mającą zapoczątkować obszerny cykl.
Pracownicy firmy Day:1:Studios zaskarbili sobie sympatię graczy dzięki dwóm częściom MechAssault, zadedykowanym wyłącznie platformie Xbox. Opromienieni sukcesem autorzy zaczęli przygotowywać konwersję pecetowej pozycji pt. F.E.A.R. z myślą o konsoli Xbox 360. Natomiast teraz nawiązali bliską współpracę z korporacją LucasArts, aby opracować zupełnie nową grę, mającą zapoczątkować obszerny cykl.
Amerykańscy developerzy chcą podążyć tropem ekipy z Pandemic Studios, której w kooperacji z ludźmi George'a Lucasa udało się stworzyć od podstaw serię Mercenaries – jej pierwsza część stała się jednym z największych przebojów 2005 roku. Zespół Day:1: Studios zamierza skupić się wyłącznie na nowej generacji konsol stacjonarnych, więc jako docelowe platformy sprzętowe dla nadchodzącej gry można brać od uwagę PS3, X360 i Wii.
Podobnie, jak w przypadku cyklu MechAssault, autorzy sporo czasu poświęcą na dopracowanie zabawy wieloosobowej za pośrednictwem globalnej Sieci. Spodziewajmy się więc szeregu innowacyjnych wariantów trybu multiplayer, jak również opcji pobierania rozmaitych dodatków z Internetu. Oczywiście będziemy trzymać rękę na pulsie i niezwłocznie poinformujemy Was o rozwoju sytuacji.