Wprowadzono pierwsze płatne dodatki do gry Chromehounds
SEGA zdecydowała się na umieszczenie w sieci pierwszych płatnych dodatków do Chromehounds – gry (głównie) sieciowej, łączącej w sobie założenia typowe dla zręcznościowych gier akcji i pozycji, w których wielki nacisk kładzie się na taktykę.
SEGA zdecydowała się na umieszczenie w sieci pierwszych płatnych dodatków do Chromehounds – gry (głównie) sieciowej, łączącej w sobie założenia typowe dla zręcznościowych gier akcji i pozycji, w których wielki nacisk kładzie się na taktykę.
Dodatki, w liczbie dziesięciu, trafiły na Xbox Live Marketplace. Pięć z nich to nowe rodzaje broni, natomiast resztę stanowią mniej lub bardziej przydatne części zamienne, które możemy zainstalować na naszych mechach, a następnie wykorzystać w walkach z przeciwnikami.
Przejdźmy jednak do najbardziej kontrowersyjnej kwestii, a mianowicie ceny. Każdy z dziesięciu plików kosztuje $1.25 (100 punktów). Na całość zatem musielibyśmy przeznaczyć $12.50 (ok. 38 PLN). Zwiększa to i tak wysoką cenę standardowej wersji gry o ok. 20% (została ona ustalona na poziomie $59.99). Najciekawsze jest jednak to, że po nabyciu nowej broni, czy pancerza jest on w grze ciągle zablokowany i można zmienić ten stan rzeczy jedynie dzięki umiejętnej grze i wypełnianiu różnego rodzaju zadań.
Całe szczęście, Microsoft nie wymusił w tym wypadku wprowadzenia opcji „zużywania się dodatku”, o której informowaliśmy Was kilka dni temu. Każdy gracz, który dokona zakupu np. jednej z broni, będzie się mógł nią cieszyć aż do znudzenia.