autor: Kamil Zwijacz
Worlds of Magic - premiera polskiej strategii przełożona na drugi kwartał 2014 roku
Szef studia Wastelands Interactive poinformował, że premiera polskiej gry strategicznej Worlds of Magic została przełożona na drugi kwartał 2014 roku. W ramach pocieszenia opublikowano trzy nowe screeny.

Leszek Lisowski, założyciel studia Wastelands Interactive, wyjawił, że premiera gry Worlds of Magic została przełożona na drugi kwartał 2014 roku. Przy okazji zaprezentowano kilka nowych screenów z nadchodzącej polskiej produkcji, na których można obejrzeć mapę strategiczną.
Gra została sfinansowana na Kickstarterze w kwietniu bieżącego roku. Twórcy potrzebowali 30 tys. funtów, a udało im się zebrać ponad 45 tys. funtów. Tytuł będzie duchowym spadkobiercą Master of Magic – turowej strategii z 1994 roku. W produkcji pokierujemy jedną z sześciu grywalnych ras, które łącznie zapewnią około 80 rodzajów jednostek i ponad 300 czarów przypisanych do 12 szkół magii. W czasie zabawy ważną rolę odegrają nie tylko aspekty militarne, ale także dyplomacja, ekonomia i rozbudowa mocarstwa.
Przy okazji przypominam o wersji demonstracyjnej gry Worlds of Magic, która została udostępniona w październiku. Pozwala ona przetestować system walki. Demo pobierzecie w tym miejscu, ewentualnie możecie pograć sobie w przeglądarce.
Wastelands Interactive to polski deweloper gier wideo założony w 2006 roku. Firma specjalizuje się w klasycznych grach strategicznych, mając na swoim koncie takie tytuły jak World War 2: Road to Victory, Storm over the Pacific czy też Strategic War in Europe.