autor: Krzysztof Bartnik
World of Warcraft – rzecz o miastach
Pracownikom firmy Blizzard Entertainment nie można odmówić pomysłowości. Pomimo tego, że proces developingu poszczególnych tytułów trwa parę ładnych lat, gracze i tak z miejsca rzucają się na sklepy. Cały haczyk tkwi tutaj w informowaniu fanów o rzeczach, jakie będą mogli zobaczyć w ukończonym dziele - takie doniesienia pojawiały się przy okazji Diablo 2, Warcrafta III, czy dodatku The Frozen Throne. Podobna „taktyka” stosowana jest również przy World of Warcraft - nadchodzącej produkcji MMORPG, osadzonej w świecie Azeroth. Tym razem możemy bliżej przyjrzeć się olbrzymim miastom, do jakich trafimy podczas przygody z pełną wersją programu.
Pracownikom firmy Blizzard Entertainment nie można odmówić pomysłowości. Pomimo tego, że proces developingu poszczególnych tytułów trwa parę ładnych lat, gracze i tak z miejsca rzucają się na sklepy. Cały haczyk tkwi tutaj w informowaniu fanów o rzeczach, jakie będą mogli zobaczyć w ukończonym dziele - takie doniesienia pojawiały się przy okazji Diablo 2, Warcrafta III, czy dodatku The Frozen Throne. Podobna „taktyka” stosowana jest również przy World of Warcraft - nadchodzącej produkcji MMORPG, osadzonej w świecie Azeroth. Tym razem możemy bliżej przyjrzeć się olbrzymim miastom, do jakich trafimy podczas przygody z pełną wersją programu.
Oto pełna lista ujawnionych miast:
- Stormwind (Ludzie)
- Ironforge (Krasnoludy)
- Darnassus (Nocne Elfy)
- Orgrimmar (Orkowie)
- Undercity (Nieumarli)
- Thunder Bluff (Taureni)
Każdy z sześciu ośrodków miejskich stanowi stolicę dla jednej z ras. Za murami poszczególnych metropolii znajdziemy dzielnice związane z profesją danej postaci (np. dzielnica magów czy wojowników), tawerny (nowe questy do wykonania), mnóstwo sklepów (handel), a także specjalne areny do prowadzenia walk PvP (player vs. player).
Po więcej szczegółów w tej sprawie zapraszam Was pod ten adres.