Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 czerwca 2007, 10:50

World in Conflict na konsolę Xbox 360 - premiera jesienią

Gdy w ubiegłym tygodniu koncern Sierra Entertainment, Inc. potwierdził plotki o planach stworzenia konwersji gry World in Conflict, nie wspomniano ani słowem o jej dacie premiery. Biorąc pod uwagę, że studio Massive nie zakończyło jeszcze prac nad pierwowzorem, wyraziliśmy wówczas przekonanie, że produkt trafi do sklepów dopiero w 2008 roku. Dziś wiemy już, że stanie się on dostępny wcześniej.

Gdy w ubiegłym tygodniu koncern Sierra Entertainment, Inc. potwierdził plotki o planach stworzenia konwersji gry World in Conflict, nie wspomniano ani słowem o jej dacie premiery. Biorąc pod uwagę, że studio Massive Entertainment nie zakończyło jeszcze prac nad PeCetowym pierwowzorem, wyraziliśmy wówczas przekonanie, że produkt trafi do sklepów dopiero w 2008 roku. Dziś wiemy już, że stanie się on dostępny znacznie wcześniej.

World in Conflict na konsolę Xbox 360 - premiera jesienią - ilustracja #1

Nie będzie żadnych opóźnień w produkcji konwersji, gdyż jej wykonaniem nie zajmuje się studio Massive Entertainment, ale podległa koncernowi Sierra Entertainment, Inc. firma Swordfish Studios Ltd. Konsolowy nie muszą jednak martwić się o jakość gry – wszystkie prace nad dedykowaną im edycją będą nadzorowane przez twórców pierwowzoru. Z punktu widzenia posiadaczy Xboksów 360 ważna jest przede wszystkim wiadomość, że będą oni mogli zagrać w World in Conflict jesienią.

W tekście zamieściliśmy pierwsze obrazki z konsolowej edycji gry.

World in Conflict na konsolę Xbox 360 - premiera jesienią - ilustracja #2
World in Conflict na konsolę Xbox 360 - premiera jesienią - ilustracja #3
World in Conflict na konsolę Xbox 360 - premiera jesienią - ilustracja #4
World in Conflict na konsolę Xbox 360 - premiera jesienią - ilustracja #5

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej