Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 marca 2005, 19:21

Will of Steel osiągnęła status "gold"

Firma GMX Media ogłosiła w dniu dzisiejszym, że jej najnowsza strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym o nazwie Will of Steel osiągnęła status „gold” i powędrowała do tłoczni. Oznacza to, że gra już wkrótce trafi na rynek, niestety nieco później niż planowano – ostatnie doniesienia mówiły o czwartym marca bieżącego roku.

Firma GMX Media ogłosiła w dniu dzisiejszym, że jej najnowsza strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym o nazwie Will of Steel osiągnęła status „gold” i powędrowała do tłoczni. Oznacza to, że gra już wkrótce trafi na rynek, niestety nieco później niż planowano – ostatnie doniesienia mówiły o czwartym marca bieżącego roku.

Will of Steel to rozgrywana w pełni trójwymiarowym otoczeniu strategia czasu rzeczywistego. Akcję osadzono w teraźniejszości, gracz wciela się w postać młodego oficera Williama Steela, który świeżo po ukończeniu Akademii Morskiej staje na czele batalionu złożonego ze świetnie wyszkolonych żołnierzy. Kampania single player obejmuje dwa najświeższe na dzień dzisiejszy konflikty - Afganistan (2001) oraz Irak (2003). Same misje są dość zróżnicowane, gracz musi na przykład ochraniać ważne transporty czy obiekty, odbijać porwane przez terrorystów osoby czy też likwidować obozy szkoleniowe wroga.

Podstawowa innowacja gry, która zarazem może doprowadzić do przełomu w całym gatunku strategii czasu rzeczywistego to możliwość wydawania komputerowi poleceń przy użyciu mikrofonu. Korzystanie z klawiatury i myszy powinno więc zostać ograniczone do rozsądnego minimum aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie, aby równolegle ich używać.

Więcej informacji na temat Will of Steel uzyskacie z naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej