Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 16 maja 2014, 11:13

WildStar pogromcą World of Warcraft, czyli rozMMÓw odsłona druga

Kontynuujemy rozpoczęty przed tygodniem cykl rozmów o grach MMO. Tym razem pytamy Was o opinie o zbliżającym się wielkimi krokami WildStarze, MMO od studia Carbine, założonego przez byłych pracowników Blizzarda. Czy szumne zapowiedzi twórców przełożą się na rzeczywistość?

  - WildStar pogromcą World of Warcraft, czyli rozMMÓw odsłona druga - wiadomość - 2019-02-06
 

Minął właśnie siódmy dzień otwartych beta testów zbliżającego się MMO WildStar – przed nami więc ostatnie dwie weekendowe doby, aby za darmo zapoznać się z grą i zdecydować, czy warta jest swojej niemałej przecież ceny i regularnego abonamentu (ok. 150 zł na start plus ok. 50 zł miesięcznie). Na pewno wielu z Was wyrobiło sobie już zdanie na jej temat, więc chętnie przeczytamy Wasze opinie!

Trudno nie zauważyć, że twórcy tego massive’a starają się trafić głównie do fanów World of Warcraft i doświadczonych graczy, a trzeba przyznać, że potrafią zrobić szum wokół swojej gry. Zapowiedzi brzmią naprawdę bardzo ciekawie – WildStar zaoferuje ciekawy, zręcznościowy system walki, a autorzy od początku położyli duży nacisk na endgame, często słaby element debiutujących gier MMO. Czy jednak z tych zapowiedzi wyjdzie naprawdę tak wiele? A może z dużej chmury spadnie mały deszcz?

RozMMOwy to nowy mini-cykl, w którym poruszać będziemy aktualne tematy dotyczące massive’ów, po to, aby usłyszeć o Waszych doświadczeniach i przeczytać Wasze opinie.

W sobotę, dzień przed zakończeniem testów opublikujemy tekst na temat zbliżającej się gry. Tymczasem pytamy Was o opinię na temat WildStaraspodziewacie się, że produkcja byłych pracowników Blizzarda zawojuje rynek, czy jednak jest na to zbyt mało innowacyjna? Podkradnie graczy WoW-owi oferując podobną zabawę, ale w nowoczesnej formie, czy właśnie z tego powodu fani pozostaną przy sprawdzonym już tytule?

Czekacie na WildStara? Daliście się przekonać twórcom z Carbine Studios?

Adam Zechenter

Adam Zechenter

W GRYOnline.pl pojawił się w 2014 roku jako specjalista od gier mobilnych i free-to-play. Potem przez wiele lat prowadził publicystykę, a od 2018 roku pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Obecnie szefuje działowi wideo i prowadzi podcast GRYOnline.pl. Studiował filologię klasyczną i historię (gdzie został szefem Koła Naukowego); wcześniej stworzył fanowską stronę o Tolkienie. Uwielbia gry akcji, RPG-i, strzelanki i strategie. Kiedyś kochał Baldur’s Gate 1 i 2, dziś najczęściej zagrywa się na PS5 i od myszki woli pada. Najwięcej godzin (bo blisko 2000) nabił w World of Tanks. Miłośnik książek i historii, czasami grywa w squasha, stara się też nie jeść mięsa.

więcej