Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 11 grudnia 2006, 12:22

autor: Daniel Sodkiewicz

Wielkie X, duże BOX, duża sprzedaż, wielki sukces

Od 30 września Gigant z Redmond sprzedał sześć milionów egzemplarzy konsoli Xbox 360. Ostatnie wewnętrzne dane wskazują, że klienci kupili 8 milionów konsol do końca listopada. Okazuje się, iż wcześniejsze przechwałki Microsoftu o planach sprzedania 10 milionów jego najnowszego działa jeszcze w 2006 roku, stają się coraz bardziej realne.

Od 30 września Gigant z Redmond sprzedał sześć milionów egzemplarzy konsoli Xbox 360. Ostatnie wewnętrzne dane wskazują, że klienci kupili 8 milionów konsol do końca listopada. Okazuje się, iż wcześniejsze przechwałki Microsoftu o planach sprzedania 10 milionów jego najnowszego działa jeszcze w 2006 roku, stają się coraz bardziej realne.

Zresztą jak nie mówić tutaj o sukcesie, gdy w okolicach święta dziękczynienia Xbox 360 sprzedawał się w liczbie 100 tysięcy sztuk dziennie. Sony ze swoim PS3 będzie miał ciężki orzech do zgryzienia w walce o prym na rynku.

Wyśmienite wyniki sprzedaży konsoli to wynik agresywnej i zdecydowanej polityki koncernu Biila Gatesa. Promocje cenowe, duża ilość dostępnych gier (około 160 tytułów), dobra reklama konsoli i przeznaczonych na nią programów (m.in. gorące zapowiedzi Halo 3, której premiera przewidzenia jest na następny rok) i naprawdę gorące tytuły wydawane na trzystasześciesiątkę (np. sukces Xbox Live za sprawą Gears of War) zaczynają przynosić rezultaty. A przecież idą święta, okres prezentów i najlepszy moment na wielkie wyprzedaże, kolejne promocje są nieuniknione.