autor: Marcin Skierski
Wiedźmin 2 na Xboksa 360 jak wersja pecetowa na średnich detalach
Gdy firma CD Projekt zapowiedziała na swojej konferencji, że Wiedźmin 2: Zabójcy Krolów ukaże się na Xboksa 360, wielu graczy zaczęło zastanawiać się nad jakością oprawy graficznej portu. Twórcy uspokajają nas jednak, że nie musimy w tym przypadku zakładać najczarniejszego scenariusza.
Gdy firma CD Projekt zapowiedziała na swojej konferencji, że Wiedźmin 2: Zabójcy Krolów ukaże się na Xboksa 360, wielu graczy zaczęło zastanawiać się nad jakością oprawy graficznej portu. Twórcy uspokajają nas jednak, że nie musimy w tym przypadku zakładać najczarniejszego scenariusza.
Tomasz Gop, starszy producent gry, w wywiadzie dla serwisu Eurogamer powiedział, że konsolowa wersja na pewno będzie wyglądać lepiej od tej pecetowej ustawionej na najniższych detalach. Aktualnym celem polskiego dewelopera jest zbliżyć się do poziomu reprezentowanego przez Wiedźmina 2 odpalonego na średnich ustawieniach. Sam rozmówca nie obiecuje, że z całą pewnością uda się spełnić to założenie. CD Projekt RED zrobi jednak wszystko, by do tego doszło.
Gop zastrzega, że w kwestii wizualiów twórcom bardziej chodzi o odwzorowanie ogólnego, artystycznego podejścia, niż wierne przeniesienie szczegółowości tekstur na nową platformę. Jego zdaniem nawet osoby grające w Wiedźmina 2 na minimalnych detalach nadal twierdziły, że całość wygląda ładnie.
Wiedźmin 2: Zabójcy Krolów na Xboksa 360 był prezentowany w zeszłym tygodniu na targach E3. Wielu z Was już na podstawie kiepskiej jakości materiału filmowego skreśliło tę konwersję. Należy jednak pamiętać, że gra jest obecnie w bardzo wczesnej fazie produkcji i do czasu premiery jeszcze sporo może się zmienić. Twórcy skupią się teraz na optymalizacji kodu i pod koniec roku sprawdzimy efekty ich prac.