autor: Aleksander Kaczmarek
Więcej szczegółów o N3: Ninety-Nine Nights II
Od 15 do 20 godzin zabawy zapewnić powinna kontynuacja Ninety-Nine Nights, czyli wydanego w 2006 roku slashera adresowanego wyłącznie na konsolę Xbox 360. W stosunku do pierwowzoru zmieni się wiele – począwszy od producenta, poprzez sposób rozgrywki a na oprawie audiowizualnej skończywszy. Według zapewnień wydawcy, N3II: Ninety-Nine Nights II ukaże się w lipcu bieżącego roku.
Od 15 do 20 godzin zabawy zapewnić powinna kontynuacja Ninety-Nine Nights, czyli wydanego w 2006 roku slashera adresowanego wyłącznie na konsolę Xbox 360. W stosunku do pierwowzoru zmieni się wiele – począwszy od producenta, poprzez sposób rozgrywki a na oprawie audiowizualnej skończywszy. Według zapewnień wydawcy, N3II: Ninety-Nine Nights II ukaże się w lipcu bieżącego roku.
Pierwsza część gry nie była dziełem wybitnym, ale mimo to zyskała sporą popularność wśród graczy. Doniesienia na temat kontynuacji slashera pojawiły się już w 2007 roku. Początkowo nad N3: Ninety-Nine Nights II ponownie pracować miało południowokoreańskie studio Phantagram, ale w ubiegłym roku okazało się, że grę przygotują firmy Feel Plus i Q Entertainment, a jej wydawcą będzie koncern Konami.
Niestety, od tego czasu fani N3 dowiedzieli się bardzo niewiele na temat powstającej drugiej części. Co prawda na oficjalnej, japońskiej stronie gry pojawiło się kilkanaście screenów z rozgrywki, a także informacje o tym, że tytuł ukaże się w tym roku, zawierać będzie tryb dla dwóch graczy i wydany zostanie na jednej płycie DVD, jednak nic ponadto.
Pierwsze szczegóły ujawnił dopiero Tak Fuji. Producent wykonawczy z Konami przyznał w rozmowie z brytyjską edycją serwisu IGN, że N3II tylko w niewielkim stopniu nawiązywać będzie do wydarzeń przedstawionych w pierwszej części. Jedynym wspólnym z pierwowzorem elementem fabularnym ma być Kula Ciemności (Orb of Darkness).
Jak na grę z gatunku hack'n'slash przystało nie zmieni się główne zadanie graczy, którzy ponownie będą musieli stawić czoła hordom przeciwników. Dostępne postaci, a w N3II pojawi się ich kilka, dysponować mają zróżnicowanymi umiejętnościami. Co więcej, bohaterowie będą mogli uczyć się kolejnych w trakcie zabawy, chociażby od pokonanych przeciwników. W sumie w grze znajdzie się około setki ciosów i umiejętności, które można będzie łączyć w kombinacje. Niektóre taktyki jak Orb Spark czy Orb Attack mają być szczególnie potężne.
Ciekawie zapowiada się powiązanie trybów zabawy solowej i multiplayer. W rozgrywce online można będzie znaleźć i odblokować specjalne bronie oraz umiejętności, które bezproblemowo dadzą się przenieść do trybu dla pojedynczego gracza.
Fuji zapewnił, że znacznie poprawiona oprawa graficzna nie będzie powodować problemów z płynnością, co było jednym z głównych mankamentów pierwszej części Ninety-Nine Nights.
Producent gry, która na sklepowe półki zawita w lipcu tego roku, ma w planach udostępnienie szeregu dodatków do pobrania przez Internet, w tym nowych postaci, broni i map.