Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 11 lutego 2022, 14:00

autor: Redakcja GRYOnline.pl

Darmowe książki oraz kody rabatowe dla użytkowników Premium i VIP

Z okazji premiery najnowszej książki Jasona Schreiera „Wciśnij reset” przygotowaliśmy dla naszych użytkowników Premium i VIP książkowe rozdawnictwo. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami rozdawnictwa.

Aktualizacja

Rozdawnictwo książkowe zakończone, natomiast kody rabatowe działają do 28 lutego. Dziękujemy i miłej lektury!

Darmowa książka oraz kody rabatowe dla użytkowników Premium oraz VIP

Jeżeli śledzicie na bieżąco nasz portal najpewniej widzieliście informację o najnowszej książce Jasona Schreiera – legendy growego dziennikarstwa – „Wciśnij reset”. Dlatego też, w związku z jej premierą, przygotowaliśmy we współpracy z wydawnictwem SQN specjalne rozdawnictwo samej książki oraz kod rabatowy dla naszych użytkowników Premium oraz Premium VIP.

Jak zdobyć swój egzemplarz lub kod?

Aby zdobyć książkę należy posiadać abonament Premium VIP. Odbierzcie kod pod podanym poniżej linkiem, a następnie prześlijcie go mailem na adres [email protected] nie zapominając o dodaniu swoich danych do wysyłki.

Odbiór kodu na darmową książkę

Pamiętajcie o zaznaczeniu zgody konkursowej w profilu, jej brak oznacza brak możliwości odebrania książki!

Ilość egzemplarzy w rozdawnictwie – jak to zazwyczaj bywa – jest ograniczona.

Dla użytkowników Premium (oraz oczywiście VIP) przygotowaliśmy również kod rabatowy, z którym kupicie swój egzemplarz taniej łącznie o 40% na stronie wydawnictwa SQN! Kod przesłaliśmy na Wasze skrzynki mailowe.

„Wciśnij reset” – gratka dla fanów branży gier wideo

„Wciśnij reset”, to kolejna, zakulisowa analiza branży gier wideo. Autor opowiada w niej, jak upadały najgłośniejsze studia ostatniej dekady, snując opowieści – te triumfalne i te tragiczne – o tym, co stało się potem.

Schreier kreśli prawdziwy portret branży, nie unikając kontrowersyjnych historii dotyczących wrogich przejęć, szefów tyranów, korporacyjnych dramatów czy czeków bez pokrycia. Przypomina losy Curta Schillinga z Boston Red Sox, który wymyślił sobie, że stanie na czele studia, które zdetronizuje World of Warcraft. Autor zadaje niewygodne pytania: skoro branża rośnie jak nigdy przedtem, to czemu tak trudno wyżyć z tworzenia gier i czy biznes ten ma szansę się zmienić, zanim będzie za późno.

ZASTRZEŻENIE

Serwis GRYOnline.pl jest patronem medialnym tej książki.