Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 maja 2006, 08:30

WarPath zadebiutuje dopiero w lipcu

WarPath - nowa, pierwszoosobowa strzelanina przygotowywana przez studio Digital Extremes, zalicza małe opóźnienie. Program, który pierwotnie miał zadebiutować na rynku w czerwcu bieżącego roku, ostatecznie ukaże się 18 lipca.

WarPath - nowa, pierwszoosobowa strzelanina przygotowywana przez studio Digital Extremes, zalicza małe opóźnienie. Program, który pierwotnie miał zadebiutować na rynku w czerwcu bieżącego roku, ostatecznie ukaże się 18 lipca.

WarPath zadebiutuje dopiero w lipcu - ilustracja #1

Zmiany w dacie premiery dokonano na oficjalnej stronie firmy Groove Games, która pełni rolę wydawcy WarPath. Nie są znane przyczyny opóźnienia, ale można przypuszczać, że autorzy programu potrzebowali więcej czasu na sfinalizowanie projektu. Wszyscy zainteresowani produktem studia Digital Extremes, mogą go już teraz wypróbować za pośrednictwem specjalnej wersji demonstracyjnej, pozwalającej na rozgrywkę w trybie multiplayer. Plik ważący 257.9 MB znajduje się w tym miejscu.

WarPath zadebiutuje dopiero w lipcu - ilustracja #2

Akcja WarPath przenosi nas na planetę o nazwie Kaladi, która jest istną utopią, oazą piękna, pełną wszelkich surowców. Jest to również najbardziej pożądany, strzeżony i ukryty sekret Galaktyki - aż do teraz. Trzy frakcje - Ohm, Kovos, Coalition - znalazły drogę prowadzącą do tego Edenu i usiłują uzyskać nad nim kontrolę. Niestety, każda ze stron ma inne cele i pomysły kolonizacji nowego świata, konflikt zbrojny jest więc nieuchronny. W tym momencie do rozgrywki wkracza gracz, opowiadając się po jednej ze stron i walcząc w jej szeregach o zwycięstwo i zdobywanie coraz to nowych obszarów. Każda z frakcji posiada zarówno mocne jak i słabe strony, które należy uwzględniać podczas planowania strategii walki.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat WarPath, skorzystaj z materiałów zgromadzonych na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej