Warlords: Battlecry III w 2004 roku
Firma Enlight Software ogłosiła, iż stała się wyłącznym właścicielem praw do ogólnoświatowego wydania trzeciej części serii Warlords: Battlecry i tym samym zaanonsowała ten tytuł. Warlords: Battlecry to strategiczny cykl osadzony w klimatach fantasy z dużą ilością elementów typowych dla gier z gatunku cRPG. Naszą recenzję części drugiej kończyły takie oto słowa „- Nie ulega wątpliwości - gdyby ta gra pojawiła się kilka lat wcześniej stałaby się pozycją kultową. Oferuje olbrzymie możliwości, dzięki czemu sprawia, że nawet po 100h gry czymś nas zaskakuje i pozwala odkrywać się na nowo.” – i mam nadzieję, że tym razem, wysiłki panów ze studia Infinite Interactive, nagrodzone zostaną właśnie tym, że Warlords: Battlecry III stanie się tytułem kultowym.
Firma Enlight Software ogłosiła, iż stała się wyłącznym właścicielem praw do ogólnoświatowego wydania trzeciej części serii Warlords: Battlecry i tym samym zaanonsowała ten tytuł. Warlords: Battlecry to strategiczny cykl osadzony w klimatach fantasy z dużą ilością elementów typowych dla gier z gatunku cRPG. Naszą recenzję części drugiej kończyły takie oto słowa „- Nie ulega wątpliwości - gdyby ta gra pojawiła się kilka lat wcześniej stałaby się pozycją kultową. Oferuje olbrzymie możliwości, dzięki czemu sprawia, że nawet po 100h gry czymś nas zaskakuje i pozwala odkrywać się na nowo.” – i mam nadzieję, że tym razem, wysiłki panów ze studia Infinite Interactive, nagrodzone zostaną właśnie tym, że Warlords: Battlecry III stanie się tytułem kultowym.
Od razu uspokoję fanów serii, iż nowa nazwa developera Warlords: Battlecry III (poprzednie odsłony tworzył Strategic Studies Group) nie oznacza nowych ludzi pracujących na grą – Infinite Interactive to niemal w 100% cały zespół jaki dotychczas tworzył serię.
Co się zaś tyczy zawartości nowej gry, to jeszcze nie ujawniono szczegółów na ten temat, poza standardowymi ogółami w przypadku serii, tj. lepiej, ładniej, więcej ras, nowe lokacje, nowe klasy bohaterów, nowe czary i szereg innych udoskonaleń, w tym nowy system rozwoju bohatera.
Wydanie gry planowane jest na drugi kwartał 2004 roku.