autor: Krzysztof Nieradko
Warhammer 40K: Eternal Crusade – twórcy przechodzą na Unreal Engine 4
Studio Behaviour Interactive ogłosiło, że gra MMORPG Warhammer 40K: Eternal Crusade będzie tworzona na silniku Unreal Engine 4. Deweloperzy ocenili możliwości dotychczas wykorzystywanej platformy i zdecydowali się zainwestować we wspomniany pakiet narzędzi autorstwa Epic Games.
Zgodnie z najnowszymi informacjami, deweloperzy ze studia Behaviour Interactive tworzący grę Warhammer 40K: Eternal Crusade zdecydowali się zamienić dotychczasowo wykorzystywany przez nich silnik na rzecz wieloplatformowej technologii Unreal Engine 4 od Epic Games. Decyzja ta podyktowana została podobno zdecydowanie lepszą jakością oferowaną przez wspomnianą platformę oraz bogatym zestawem narzędzi deweloperskich.
Trzeba przyznać, że opublikowane niemal dokładnie rok temu nagranie z rozgrywką pochodzącą z wersji pre-alpha prezentowało niedopracowaną oprawę wizualną i mało zadowalającą mechanikę. Stosunkowo niedawno twórcy upublicznili jednak nowy materiał wideo, tym razem pokazujący model rozgrywki powstały przy wykorzystaniu właśnie Unreal Engine 4. Czy jest lepiej? Zdecydowanie gameplay nabrał rumieńców, wygląda na bardziej dopracowany, chociaż zdania interesantów co do jakości i formy rozgrywki są podzielone. A jak Wam w tym momencie podoba się Warhammer 40K: Eternal Crusade? Nagranie umieściliśmy u góry tej wiadomości.
Omawiana produkcja to zręcznościowa gra MMORPG tworzona przez twórców m.in. serii Naughty Bear. Akcja omawianego tytułu rozgrywa się w czterdziestym milenium, w czasach, gdy o kontrolę nad galaktyką walczą ogromne imperia różnych ras. W Warhammer 40K: Eternal Crusade zaprezentowany zostanie ułamek tego konfliktu, pozwalając graczom stworzyć własną postać, dołączyć do którejś z frakcji i wziąć udział w efektownych bitwach o kontrolę nad wybranym wycinkiem planety.
Gra zadebiutuje na pecetach i konsolach PS4 oraz XONE w 2016 roku.