Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr z datą premiery
Studio Neocore Games podzieliło się z graczami datą premiery gry Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr, od ubiegłego roku dostępnej w programie Steam Early Access. Poza tym autorzy opublikowali nowy zwiastun, na którym zaprezentowali przeciwników czekających na ubicie, a także ujawnili, w jaki sposób gra wykorzysta możliwości PlayStation 4 Pro.
Studio NeoCoreGames podzieliło się z nami datą premiery gry Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr, zmierzającej na komputery osobiste i konsole PlayStation 4 oraz Xbox One. Tytuł, który obecnie można nabyć na Steamie w ramach Wczesnego Dostępu, zadebiutuje na wszystkich platformach 11 maja 2018 roku.
No dobrze, premiera premierą – a co po niej? Twórcy mają już szeroko zakrojone plany, dzięki którym chcą podtrzymać zainteresowanie graczy opisywaną produkcją w kolejnych miesiącach. Zamierzają bowiem regularnie rozbudowywać swoje dzieło o nowe rodzaje misji oraz typy przeciwników, a także udostępniać obszerne, darmowe aktualizacje zwane Sezonami, które mają w znacznym stopniu rozwinąć świat gry.
Ponadto na łamach europejskiego bloga PlayStation autorzy ujawnili informacje na temat tego, w jaki sposób Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr wykorzysta dodatkowe możliwości oferowane przez PlayStation 4 Pro. Jak się okazuje, grę będzie można uruchomić w trzech trybach, czyli Performance (który zapewne postawi na płynność rozgrwki kosztem rozdzielczości), Cinematic (w tym przypadku powinniśmy mieć do czynienia z odwrotną sytuacją) oraz Balanced (prawdopodobnie mającym stanowić złoty środek). Poza tym edycja na PlayStation 4 zrobi użytek z możliwości DualShocka 4, na czele z wbudowanym mikrofonem.
Na koniec zostawiliśmy sobie powyższy zwiastun, na którym deweloperzy zaprezentowali przeciwników czekających na nas w sektorze Caligari – pogrupowano ich od najsłabszych (przynajmniej w teorii) do najsilniejszych. Jak się okazuje, Championom będziemy stawiać czoła stosunkowo często; choć nie będą oni szczególnie groźni w pojedynkę, zazwyczaj będą występować w towarzystwie swoich pobratymców, co nieco skomplikuje zadanie odesłania ich na tamten świat w imię Imperatora. Dalej mamy Commanderów, którzy nie tylko będą wydawać rozkazy swoim podkomendnym (bo i oni zazwyczaj będą się pojawiać z obstawą), lecz także swoją obecnością zwiększą ich potencjał bojowy.
Następni w kolejce do odstrzału będą Villains, czyli jedni z najbardziej nieprzewidywalnych nieprzyjaciół, dysponujący mocarnymi zdolnościami i potrafiący pojawiać się w dowolnym miejscu (gdzie najpewniej nie będą szczególnie mile widziani). Kolejni są Elite, czyli przerośnięte maszkary, które choć rzadko będą się pojawiać na polu bitwy, mają stanowić dla nas wręcz ekstremalne zagrożenie. Poza tym będą jeszcze Bossowie, z którymi staniemy w szranki w wybranych momentach, a ich pokonanie będzie wymagać opracowania specjalnej taktyki; listę zamkną natomiast enigmatyczni Nemesis.