Tak mógł wyglądać Warcraft 3: Reforged, gdyby Blizzard przyłożył się do pracy
Youtuber posługujący się nickem AXCEL przygotował pokaz gry Warcraft 3: Reforged stworzonej na wczesnej wersji silnika Unreal Engine 5. Efekt, mimo że projekt jest skromny, wygląda ujmująco.
- Fanowski projekt Warcraft 3: Reforged na Unreal Engine 5 pokazuje, jak mogłaby wyglądać warstwa wizualna gry.
Ostatni raz o rozwoju Warcraft 3: Reforged pisaliśmy prawie rok temu. Mimo braku wielu obiecanych wcześniej funkcji, zespół Blizzarda od miesięcy milczy i nie wypuszcza większych aktualizacji. Niewiele też wskazuje, by ta sytuacja miała ulec zmianie.
Dlatego nadal remaster trzeciego Warcrafta pozostaje solą sypaną na rany fanów tej marki. To, jak projekt mógł wyglądać, przynajmniej na warstwie wizualnej, pokazał youtuber AXCEL, który, wykorzystując wczesną wersję silnika Unreal Engine 5, postanowił odtworzyć oryginalnego Warcrafta 3.
Sposób prezentacji projektu budzi sporo zastrzeżeń, jednak mimo to możemy dostrzec, że amator jest w stanie stworzyć coś prezentującego się wizualnie znacznie lepiej od tego, co przygotował Blizzard. Choć gdy zapoznamy się z historią tej produkcji, nie powinien nas dziwić efekt końcowy.
Autor w opisie filmu zaznaczył, że aktualnie zastanawia się nad tym, w jaki sposób odświeżyć interfejs. Całość zostanie skompilowana i być może udostępniona, gdy zakończą się prace nad fabularną sceną, która związana jest z prezentowanym na materiale momentem w grze.