Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 listopada 2022, 14:05

W Spirit & Stone zbudujemy najpiękniejsze średniowieczne zamki od czasów Stronghold

Na horyzoncie pojawiła się ciekawa pozycja dla fanów strategii pokroju Twierdzy. Zapowiedzi Spirit & Stone ukazują mnogość możliwości w budowaniu swojego własnego średniowiecznego grodu.

Źródło fot. Garden Gate Interactive
i

Jeśli interesują Was strategie, gdzie głównym zadaniem jest rozbudowa swojej osady/zamku/miasta, to może zaciekawić Was najnowsza propozycja małego niezależnego studia Garden Gate Interactive – Spirit & Stone.

Kamień na kamieniu

Spirit & Stone to strategia czasu rzeczywistego, w której będziemy rozwijać nasze osady, tak by z czasem stały się potężnymi zamkami. Oczywiście równocześnie mamy zarządzać zamieszkującymi je osadnikami.

Gra ma zaoferować przyjemny system budowania oparty na prostych blokach, ale jednocześnie dawać masę opcji przy konstruowaniu za pomocą wielu personalizowanych elementów oraz craftingu.

Poniżej możecie zobaczyć zwiastun gry, który pokazuje, „z czym się ją je” w praktyce:

Dziś na kanale YouTube twórców pojawił się również gameplay wraz z sesją Q&A, który możecie zobaczyć pod tym linkiem.

Pośród aktywności czekających na graczy, znajdzie się również eksploracja sąsiadujących z naszą wioską terenów. Za pomocą ekspedycji będzie można też zagarnąć więcej ziem, podporządkowując sobie przy okazji lokalną florę i faunę.

Całość może przypominać kultowego Strongholda, gdzie budowanie również stanowiło jeden z kluczowych elementów rozgrywki.

Spirit & Stone nie ma wyznaczonej daty premiery – na profilu gry na Steamie widnieje tylko zapowiedź, że gra ukaże się „wkrótce”. Co to dokładnie oznacza? Nie wiadomo.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej