W rozMMOwie o strategiach sieciowych, czyli gdy sztuczna inteligencja nie daje rady
Dziś w rozMMOowie, czyli cyklu w którym chodzi o Wasze opinie, pytamy o gry strategiczne: co odpalacie, gdy macie już dość sztucznej inteligencji?

Deweloperzy rozpieszczają ostatnio fanów gier strategicznych. Co chwilę debiutuje kolejna duża produkcja i zbiera bardzo pozytywne recenzje. XCOM 2, Battlefleet Gothic: Armada, Stellaris, za kilka dni wychodzi Total War: Warhammer, a pod koniec roku czeka nas jeszcze Civilization VI – żyć nie umierać! Ze strategiami jest jednak tylko jeden problem – prędzej czy później rozgryzamy mechanikę gry i sztuczna inteligencja przestaje być dla nas godnym partnerem. Bywa i tak, że już na początku nim nie jest, ale ten temat zostawmy.
Ciekawi nas co odpalacie, gdy macie już dość sztucznej inteligencji?

RozMMOwy to mini-cykl, w którym chodzi o Twoją opinię, czytelniku. W każdej części poruszamy aktualne tematy dotyczące wszelakich gier sieciowych, po to, aby usłyszeć o Waszych doświadczeniach i przeczytać Wasze opinie.