Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 maja 2006, 09:58

W Medal of Honor: Airborne pojawi się Jeep

Willys Jeep – legendarny, amerykański samochód terenowy, pochodzący z czasów II wojny światowej – zostanie wykorzystany w najnowszej grze z cyklu Medal of Honor, zatytułowanej Airborne. Odpowiednie porozumienie w tej sprawie zostało zawarte pomiędzy koncernami Chrysler Group i Electronic Arts.

Willys Jeep – legendarny, amerykański samochód terenowy, pochodzący z czasów II wojny światowej – zostanie wykorzystany w najnowszej grze z cyklu Medal of Honor, zatytułowanej Airborne. Odpowiednie porozumienie w tej sprawie zostało zawarte pomiędzy koncernami Chrysler Group i Electronic Arts.

Medal of Honor: Airborn jest pierwszą grą z serii, w której zostaną wykorzystane rozmaite pojazdy. Oprócz możliwości prowadzenia ognia z pokładu wehikułów, gracz otrzyma również pełną kontrolę nad samochodami. Jeep będzie pełnić tu kluczową rolę, gdyż jako pojazd terenowy z napędem na cztery koła, jest w stanie wjechać tam, gdzie inne auta odmówią posłuszeństwa. Patrick Gilmore - przedstawiciel studia Electronic Arts Los Angeles, które odpowiedzialne jest za powstanie programu – nie ukrywa, że jest bardzo zadowolony z zawartego porozumienia. Autorzy Medal of Honor: Airborne włożyli dużo wysiłku, aby umożliwić użytkownikom gry pełną kontrolę nad żołnierzem w powietrzu. Teraz swoboda działań będzie kontynuowana również na lądzie, za sprawą Jeepa właśnie.

W Medal of Honor: Airborne pojawi się Jeep - ilustracja #1

Willys Jeep pełnił kluczową rolę w trakcie działań wojennych prowadzonych przez Amerykanów, zarówno jako samochód rozpoznawczy, jak i transportowy. W sumie stworzono ponad 350 tysięcy tych pojazdów. W najlepszym okresie produkcji, nowy Jeep zjeżdżał z linii montażowej co 90 sekund.

Medal of Honor: Airborne jest pierwszym produktem z cyklu, który oprócz wersji na PC i PlayStation 2, doczeka się również edycji na konsole nowej generacji: Xbox 360 oraz PlayStation 3. Więcej informacji na temat gry znajdziesz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej