W Enemy Territory: Quake Wars zobaczymy reklamy
Neil Postlethwaite z firmy Splash Damage, Ltd. poinformował wczoraj na oficjalnej stronie gry Enemy Territory: Quake Wars, że w przygotowywanym przez brytyjskie studio produkcie pojawią się reklamy.
Neil Postlethwaite z firmy Splash Damage, Ltd. poinformował wczoraj na oficjalnej stronie gry Enemy Territory: Quake Wars, że w przygotowywanym przez brytyjskie studio produkcie pojawią się reklamy.
Wprowadzenie reklam pozwoli twórcom gry uzyskać dodatkowe fundusze, które zostaną wykorzystane na wsparcie produktu po jego premierze. Należy pamiętać, że firma Splash Damage, Ltd. będzie utrzymywać serwery ze statystykami, a także stronę internetową dla społeczności skupionej wokół Enemy Territory: Quake Wars. Pieniądze zostaną zainwestowane również w rozmaite aktualizacje, których z pewnością mnóstwo zobaczymy w kolejnych miesiącach egzystencji programu.
Reklamy zostaną umieszczone w różnych miejscach (np. na przyczepach ciężarówek), ale nie będą one rozpraszać uwagi gracza. Postlethwaite zapewnił, że produkt nie będzie zbierał żadnych informacji na temat jego użytkowników, które potem mogłyby pomóc partnerom firmy Splash Damage, Inc. w dostosowaniu swojej oferty. Gra sprawdzi jedynie, jak długo patrzymy na daną reklamę.
Reklamy będzie można zobaczyć w trakcie otwartych beta-testów, a także podczas eksploatacji oficjalnej wersji demonstracyjnej programu, która zadebiutuje przed premierą gry.