autor: Dorota Drużko
W 2010 roku twórcy gier wykorzystaja pełne możliwości Xboxów 360?
Kilka dni temu w serwisie Gamasutra pojawił się wywiad z Rodem Fergusson, starszym producentem odpowiadającym za Gears of War 2. Oprócz informacji na temat tej produkcji możemy przeczytać co sądzi on o możliwościach technicznych Xboxów 360.
Kilka dni temu w serwisie Gamasutra pojawił się wywiad z Rodem Fergusson, starszym producentem odpowiadającym za Gears of War 2. Oprócz informacji na temat tej produkcji możemy przeczytać co sądzi on o możliwościach technicznych Xboxów 360.
Według Fergusona twórcy gier są już coraz bliżej wykorzystania pełnego potencjału konsol Microsoftu, przynajmniej do takich właśnie wniosków doszedł na podstawie prezentowanych teraz dem zarówno jego firmę, Epic Games, jak i konkurencję. Dodał, że prawdopodobnie jeszcze przez najbliższe dwa-trzy lata deweloperzy będą pracować nad coraz lepszą optymalizacją swoich dzieł pod kątem Xboxów 360 i tytuły, które ukażą się w okolicach 2010 roku będą zapewne robiły ogromne wrażenie, jednak jednocześnie dotrą one do szczytu możliwości graficznych tych konsol.
Przypomnijmy jeszcze, że to właśnie studio Epic Games stworzyło Unreal Engine 3 - jeden z najbardziej zaawansowanych silników graficznych wykorzystywanych do tworzenia gier na Xboxa 360.