Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 14 sierpnia 2002, 12:12

Vivendi Universal tworzy Black Label Games - sprzedaż Blizzarda, Sierry i Universal Interactive prawdopodobnie nie dojdzie do skutku

Vivendi Universal, jedna z największych światowych korporacji multimedialnych oficjalnie powiadomiła o stworzeniu nowego studia - Black Label Games, które będzie odpowiadać za produkcję i wydawanie gier bazujących na znanych opowiadaniach, filmach, czy książkach, zarówno na komputery PC jak i konsole nowej generacji. Według podanych informacji Black Label Games przejmie również pieczę nad grami tego typu tworzonymi przez inne firmy należące do koncernu Vivendi, w tym Blizzard, Sierra oraz Universal Interactive. Pierwszymi grami, które zostaną wydane pod szyldem Black Label Games będą The Thing oraz The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring.

Vivendi Universal, jedna z największych światowych korporacji multimedialnych oficjalnie powiadomiła o stworzeniu nowego studia - Black Label Games, które będzie odpowiadać za produkcję i wydawanie gier bazujących na znanych opowiadaniach, filmach, czy książkach, zarówno na komputery PC jak i konsole nowej generacji. Według podanych informacji Black Label Games przejmie również pieczę nad grami tego typu tworzonymi przez inne firmy należące do koncernu Vivendi, w tym Blizzard, Sierra oraz Universal Interactive. Pierwszymi grami, które zostaną wydane pod szyldem Black Label Games będą The Thing oraz The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring.

Dla nas graczy nowa firma nie powinna nic zmienić jeżeli chodzi o nadchodzące tytuły z firm należących do Vivendi Universal. Prawdopodobnie stworzenie Black Label Games ma na celu zreorganizowanie tej gałęzi działalności korporacji i obniżenie kosztów. Również w obliczu tego faktu wydaje się, że sprzedaż amerykańskich firm trudniących się produkcją, wydawaniem i dystrybucją gier, o której donosiliśmy w połowie zeszłego tygodnia, nie dojdzie do skutku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej