Virtual Console a gry sieciowe
Amerykańska premiera Nintendo Wii odbyła się 19 listopada 2006 roku. Wraz z nią wystartował długo oczekiwany serwis Virtual Console, za pomocą którego właściciele najnowszej konsoli Nintendo mogą zakupić pozycje, wydane niegdyś na NESa, SNESa, Sega Genesis, N64 oraz NEC Turbografx 16.
Amerykańska premiera Nintendo Wii odbyła się 19 listopada 2006 roku. Wraz z nią wystartował długo oczekiwany serwis Virtual Console, za pomocą którego właściciele najnowszej konsoli Nintendo mogą zakupić pozycje, wydane niegdyś na NESa, SNESa, Sega Genesis, N64 oraz NEC Turbografx 16.
Jak poinformował serwis The Wiire, developerzy odpowiedzialni za publikację tego typu gier mają możliwość udostępnienia aktualizacji. Świadczy o tym jedna z odpowiedzi na pytanie wchodzące w skład Q&A dostępnego na kanale Wii Shop. Dodatki i poprawki miałyby być darmowe. Problemem może być jedynie duże prawdopodobieństwo utraty zapisanych stanów gier. Ewentualne korzyści wydają się jednak przyćmiewać tę drobną niedogodność.
Może się bowiem stać tak, że aktualizacje wzbogacą stare gry o tryby rozgrywki sieciowej. Wspólne przechodzenie Super Mario Bros. za pośrednictwem Internetu może być bardzo ciekawym doświadczeniem. Więcej informacji na ten temat przekażemy Wam, gdy tylko Nintendo zabierze głos w tej sprawie.
Pełną listę gier wchodzących aktualnie w skład usługi Virtual Console znajdziecie w tym miejscu.