Powstaje izometryczne RPG Vampire: The Masquerade - Heartless Lullaby
Co powiecie na kolejną grę osadzoną w uniwersum Vampire: The Masquerade? Jeśli jesteście na tak, to może zainteresuje Was izometryczne RPG Vampire: The Masquerade – Heartless Lullaby, które ukaże się wkrótce na Steamie.
Początkujące niezależne studio Entalto ogłosiło, że pracuje nad izometryczną grą RPG pod tytułem Vampire: The Masquerade - Heartless Lullaby – czy raczej pełną wersją powstałego w niecały miesiąc dziełka o tym właśnie tytule, które pozwoliło deweloperowi zająć pierwsze miejsce w konkursie Vampire: The Masquerade Jam. Ów projekt, mający być prologiem większej opowieści, zadebiutuje na Steamie 21 kwietnia 2022 roku.
Oprócz powyższego zwiastuna, w sieci – np. tutaj – znajdziecie także gameplay z Vampire: The Masquerade - Heartless Lullaby. Oglądając go, możecie zapoznać się ze wszystkim, co do tej pory stworzyło studio Entalto. Jeśli jednak zamierzacie zagrać w tę produkcję, chyba lepiej sobie darować i seans, i spoilery.
Cena gry nie jest na razie znana – choć niewykluczone, że skoro mamy do czynienia z prologiem, zostanie on udostępniony za darmo. Czego się spodziewać? Około półtoragodzinnej detektywistycznej przygody opartej na zasadach papierowego RPG Vampire: The Masquerade 5th Edition. Po ukończeniu tej niewielkiej (na razie) produkcji możemy jednak zechcieć zagrać w nią ponownie, gdyż ma zaoferować podejmowanie istotnych wyborów moralnych i kilka różnych zakończeń.
Akcja Vampire: The Masquerade - Heartless Lullaby rozgrywa się w tytułowym klubie Heartless. W grze będziemy mogli pokierować dwojgiem bohaterów – śmiertelnikiem Zakiem Rileyem oraz wampirzycą Diane (Spokrewnioną – ang. Kindred). Ich splatające się losy przyjdzie nam obserwować na tle konfliktu między dążącą do pozostania w ukryciu wampirzą sektą o nazwie Camarilla a fanatycznym Sabbatem – grupą, która postrzega ludzkość jako bydło.
Ponadto czekają nas „dziesiątki postaci niezależnych”, półotwarte lokacje i wampirze moce – tutaj zwane dyscyplinami – pozwalające wpływać na świat dzięki nadprzyrodzonej sile, przebiegłości oraz złowrogiemu urokowi. W jakimś stopniu gra wykorzysta też system dobra i zła podobny do tego z Vampyra studia Dontnod. Innymi słowy, podążymy albo za własnym człowieczeństwem, albo za głosem Bestii. Zapowiada się co najmniej ciekawie.