Usługa Virtual Console bez możliwości prowadzenia rozgrywek sieciowych
Wielu użytkowników konsoli Nintendo Wii miało nadzieję, że internetowa wymiana zdjęć w grze Pokemon Snap okaże się zwiastunem implementacji trybu rozgrywki sieciowej w przyszłych pozycjach wchodzących w skład Virtual Console. Tak się jednak nie stanie, o czym poinformował stanowczo prezes amerykańskiego oddziału Nintendo, Reggie Fils-Aime.
Wielu użytkowników konsoli Nintendo Wii miało nadzieję, że internetowa wymiana zdjęć w grze Pokemon Snap okaże się zwiastunem implementacji trybu rozgrywki sieciowej w przyszłych pozycjach wchodzących w skład Virtual Console. Tak się jednak nie stanie, o czym poinformował stanowczo prezes amerykańskiego oddziału Nintendo, Reggie Fils-Aime.
Fils-Aime dokonał tego podczas konferencji prasowej zorganizowanej w ubiegły piątek. W jej trakcie oznajmił, że przypadek Pokemon Snap był jedynie drobnym odejściem od reguły, zgodnie z którą w ramach usługi Virtual Console publikowane są i będą pozycje historyczne, poddawane jak najmniejszej liczbie modyfikacji.
W ramach rekompensaty zdradził jednak dosyć istotną informację dotyczącą funkcji komunikacyjnych Nintendo Wii. Okazuje się w siedzibie Nintendo trwają zaawansowane prace nad dodaniem tego rozwiązania do bogatej liczby funkcji Wii. W chwili obecnej nie jest to co prawda pewnik, jednakże udane wprowadzenie jej do wachlarza właściwości Nintendo DS sugeruje, że przypadek Wii nie powinien nastręczać w tej kwestii zbyt wielu kłopotów. Więcej informacji na ten temat poznamy już wkrótce.