Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 czerwca 2006, 08:18

Unreal Tournament 2007 dopiero w marcu przyszłego roku?

Na łamach serwisu The Inquirer pojawiła się przedwczoraj informacja dotycząca premiery gry Unreal Tournament 2007. Według redaktorów magazynu, ten wielce oczekiwany produkt trafi na rynek dopiero w marcu 2007 roku.

Na łamach serwisu The Inquirer pojawiła się przedwczoraj informacja dotycząca premiery gry Unreal Tournament 2007. Według redaktorów magazynu, ten wielce oczekiwany produkt trafi na rynek dopiero w marcu 2007 roku.

Unreal Tournament 2007 dopiero w marcu przyszłego roku? - ilustracja #1

Mimo, że informacja ta pochodzi z bliżej nieokreślonego, a co za tym idzie, niezbyt pewnego źródła, wydaje się ona wielce prawdopodobna. Przypomnijmy, że już w lutym koncern Midway zakomunikował, że Unreal Tournament 2007 pojawi się w pierwszym kwartale przyszłego roku. Wygląda na to, że na premierę programu przyjdzie nam długo czekać.

Unreal Tournament 2007 dopiero w marcu przyszłego roku? - ilustracja #2

Unreal Tournament 2007 to kolejna odsłona popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin firmy Epic Games. Mimo tego, gra nie jest bezpośrednią kontynuacją wcześniejszych produktów, ale programem nowej generacji, korzystającym z dobrodziejstw potężnego silnika trójwymiarowego jakim jest Unreal Engine 3. Od początku głównym założeniem przyświecającym twórcom Unreal Tournament 2007 było stworzenie zupełnie nowej gry, a nie wyposażenie wysłużonej koncepcji w lepszą oprawę audiowizualną. Nie oznacza to oczywiście, że nie znajdziemy w tym produkcie rzeczy charakterystycznych dla poprzednich odsłon serii. Programiści zadbali o powrót wielu znanych wcześniej akcji, jak np. możliwość wykonywania specjalnych skoków zwanych „double jump”, jak również klasycznych i doskonale znanych map, jak np. Deck17.

Więcej informacji dotyczących Unreal Tournament 2007 znajdziecie na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej