Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 września 2002, 09:09

Unreal Tournament 2003 - nowe informacje o grze i jej wersji demo

Twórcy Unreal Tournament 2003 każą nam bardzo długo czekać na demo tej wielce oczekiwanej gry - mało powiedzieć, że początkowo demo miało zostać wydane w maju. Pewnym pocieszeniem są cykliczne wypowiedzi panów z firmy Epic ujawniające nowe szczegóły dotyczące tego co znajdzie się w wersji demo. Tym razem pan Cliff „CliffyB” Bleszinski ogłosił na forum UT2003, że do ukończenia demo zostało już naprawdę niedużo czasu, może nieco ponad 2 tygodnie (nawiasem mówiąc to samo mówiono w połowie czerwca :-), a ponadto wyjawił, a właściwie sprecyzował, informacje dotyczące tego co zostanie w nim zawarte (przypominam, że pierwsze dane tego typu przedostały się do prasy pod koniec maja).

Twórcy Unreal Tournament 2003 każą nam bardzo długo czekać na demo tej wielce oczekiwanej gry - mało powiedzieć, że początkowo demo miało zostać wydane w maju. Pewnym pocieszeniem są cykliczne wypowiedzi panów z firmy Epic ujawniające nowe szczegóły dotyczące tego co znajdzie się w wersji demo. Tym razem pan Cliff „CliffyB” Bleszinski ogłosił na forum UT2003, że do ukończenia demo zostało już naprawdę niedużo czasu, może nieco ponad 2 tygodnie (nawiasem mówiąc to samo mówiono w połowie czerwca :-), a ponadto wyjawił, a właściwie sprecyzował, informacje dotyczące tego co zostanie w nim zawarte (przypominam, że pierwsze dane tego typu przedostały się do prasy pod koniec maja).

W wersji demo do naszej dyspozycji oddane zostaną cztery mapy: Antalus – mapa dedykowana rozgrywce w trybie deathmatch (otwarta przestrzeń, dużo wzniesień i górek, roślinność, trawa, itp.); Asbestos – kolejna mapa przeznaczona do rozgrywki w trybie deathmatch (akcja toczy się w fabryce, dużo urządzeń, przeróżnych instalacji przemysłowych, itp.); Citadel – mapa typu capture the flag, podobna do mapy Facing Worlds zawartej w Unreal Tournament; Anubis – mapa której zadaniem jest przedstawienie graczom trybu bombing run.

Co się zaś tyczy pełnej gry to ukończono już prace nad kampanią single player, wyszukiwarka serwerów jest już niemal ukończona (ma ona również zostać zawarta w wersji demo), trwają prace nad A.I. komputerowych przeciwników - twórcy sprawdzają czy boty potrafią korzystać z Shieldgun jump, Translocate, Double Jump, Low Grav. itp.; Redeemer jest już w pełni funkcjonalny i wolny od błędów. Ogólnie rzecz biorąc są to prace wykończeniowe i powoli dobiegają do końca.

Przypominam, że gra ma zostać wydana tej jesieni.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej