Universum: War Front - ruszył Kickstarter wojennego koktajlu gatunkowego
Wystartował Kickstarter gry Universum: War Front. Projekt ma połączyć elementy strategiczne ze zręcznościowymi i pozwoli na toczenie wielkich bitew, które obejmą starcia na ziemi, pod wodą, w powietrzu oraz w przestrzeni kosmicznej.
Na serwisie Kickstarter ruszyła zbiórka na pecetowy projekt Universum: War Front, który ma połączyć elementy gier RTS, MOBA i strzelanek. Cel minimalny ustalono na poziomie 20 tysięcy dolarów, a cała akcja dobiegnie końca 1 listopada. Nie jest to suma duża, ale zespół nie zaczyna od zera i produkcja znajduje się już na zaawansowanym etapie. Warto wspomnieć, że twórcy starają się również dostać na Steam za pośrednictwem usługi Greenlight.
- Universum: War Front – strona Kickstartera
- Universum: War Front – oficjalna strona gry
- Universum: War Front na Steam Greenlight
Akcja gry osadzona zostanie pod koniec XXI wieku. Ludzkość skolonizowała liczne obce światy, ale jednocześnie podzieliła się na wiele rywalizujących ze sobą frakcji. To sprawiło, że nie byliśmy przygotowani na atak kosmitów. Agresorzy bez problemu podbili większość naszych planet i rozpoczęli inwazję na Ziemię. Stojąc w obliczu zagłady, gatunek homo sapiens musi się zjednoczyć, gdyż bez tego czeka go ostateczna zagłada.
Universum: War Front pozwoli na rozgrywanie wojen totalnych, które obejmą bitwy na ziemi, pod wodą, w powietrzu oraz w przestrzeni kosmicznej. Fundamenty zabawy oparte zostaną na rozwiązaniach z gier RTS. Będziemy zatem gromadzili surowce, budowali bazy, szkolili jednostki oraz wydawali rozkazy armiom. W każdej chwili dostępna ma być opcja przejęcia bezpośredniej kontroli nad pojedynczym żołnierzem, niczym w strzelankach. Zabawę wzbogaci dynamiczny system pogody czy możliwość zniszczenia wszystkich elementów otoczenia.
Gra zaoferuje obszerną kampanię fabularną. Nie zabraknie też trybu multiplayer zorganizowanego w stylu MOBA, w którym zmierzą się dwie drużyny graczy. Zadaniem każdej z nich ma być zniszczenie bazy przeciwnika. Uczestnicy zabawy obejmą kontrolę nad pojedynczymi bohaterami, którzy w trakcie meczu będą awansowali na kolejne poziomy doświadczenia i uczyli się nowych umiejętności.
Dostępny ma być również RTS-owy tryb wieloosobowej wojny międzyplanetarnej. W nim każdy gracz wybuduje bazę na jednej z planet na obrzeżach mapy, a następnie spróbuje dotrzeć do centrum systemu. Ten typ zabawy wzbogacony zostanie elementami MMO i pojedynczy konflikt często zajmie całe tygodnie.