Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 stycznia 2007, 09:50

Universe at War: Earth Assault nową grą studia Petroglyph

W najnowszym numerze czasopisma PC Zone, który w brytyjskich kioskach pojawi się w najbliższy czwartek, znajdziemy zapowiedź kolejnego RTS-a, przygotowywanego przez studio Petroglyph. Gra nosi tytuł Universe at War: Earth Assault.

W najnowszym numerze czasopisma PC Zone, który w brytyjskich kioskach pojawi się w najbliższy czwartek, znajdziemy zapowiedź kolejnego RTS-a, przygotowywanego przez studio Petroglyph. Gra nosi tytuł Universe at War: Earth Assault.

Universe at War: Earth Assault nową grą studia Petroglyph - ilustracja #1

Fabuła nowego produktu twórców Star Wars: Empire at War nie należy do oryginalnych. Akcja gry rozpocznie się w 2012 roku od inwazji obcych, którzy przybędą na Ziemię w celu całkowitego wyeksploatowania Niebieskiej Planety. Ogromne maszyny kroczące rozpoczną żniwa, koncentrując się nie tylko na wydobyciu cennych minerałów, ale porywając również zwierzęta oraz ludzi. Jak nietrudno się domyślić, użytkownik stanie tu na czele frakcji próbującej przeciwstawić się niszczycielskiemu działaniu kosmitów. Oznacza to oczywiście wielki konflikt, zaprezentowany w formie klasycznej gry wojennej, rozgrywanej w czasie rzeczywistym.

Zdaniem autorów artykułu, dużym plusem gry okaże się dowolność w kwestii rozwoju armii, zdolnej przeciwstawić się obcym. Jednostki dysponują wolnymi slotami, w które gracz będzie „wsadzał” udoskonalenia w oparciu o własne preferencje. Podobnie wygląda również kwestia rozbudowy infrastruktury. Budynki będą mogły być rozwijane na wiele sposobów, co z pewnością da użytkownikowi duże pole manewru. Autorzy przewidują ponadto sporą swobodę w prowadzeniu badań nad nowymi technologiami.

W chwili obecnej nie wiadomo, kiedy nowe dzieło twórców Star Wars: Empire at War pojawi się na rynku. Będziemy Was na bieżąco informować o dalszym rozwoju tego interesującego projektu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej