Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 stycznia 2013, 17:38

autor: Adrian Werner

Ukończono prace nad grą Omerta: City of Gangsters

Firma Kalypso Media i studio Haemimont ogłosiły, że prace nad mafijną strategia Omerta: City of Gangsters zostały ukończone. Gra trafi do sprzedaży 12 lutego.

Do miasta gangsterów przeniesiemy się w lutym. - Ukończono prace nad grą Omerta: City of Gangsters  - wiadomość - 2013-01-12
Do miasta gangsterów przeniesiemy się w lutym.

Mamy dobre wieści dla miłośników klimatów gangsterskich. Firma Kalypso poinformowała, że prace nad strategią Omerta: City of Gangsters dobiegły już końca. Gra zmierza na pecety i konsolę Xbox 360. Premiera nastąpi 12 lutego. Edycja komputerowa dostępna będzie na systemy Windows i OSX.

  1. Omerta: City of Gangsters – oficjalna strona gry

W Omerta: City of Gangsters wcielimy się w młodego imigranta, który przybywa do Atlantic City w latach 20-tych ubiegłego wieku. Naszym celem będzie stworzenie prawdziwego przestępczego imperium i przejęcie kontroli nas miastem. Szybko zwerbujemy pierwszych członków gangu i zaczniemy wykonywać proste napady oraz zabójstwa, a gdy wzmocnimy trochę pozycję rozpoczniemy przejmowanie terytoriów innych gangsterów.

Poza rozwijaniem własnego syndykatu zajmiemy się również dowodzeniem podczas samych misji, które rozgrywane będą w systemie turowym. Starcia mają położyć duży nacisk na aspekt taktyczny i właściwe wykorzystywanie unikalnych umiejętności posłusznych naszym rozkazom bandziorom. Pojawi się również system rozwoju postaci, dzięki któremu za zdobyte punkty doświadczenia wykupimy nowe zdolności i zwiększymy statystyki.

Omerta: City of Gangsters opracowana została przez bułgarskie studio Haemimont. Zespół ten ma spore doświadczenie w tworzeniu gier strategicznych, które zyskał przy produkcji m.in. Celtic Kings: Rage of War, Grand Ages: Rome oraz Tropico 3 i Tropico 4. Te dwie ostatnie gry ukazały się nie tylko na pecety, ale również na Xboksa 360. Ich wersje konsolowe były udane, więc mamy nadzieję, że podobnie będzie z najnowszym projektem studia.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej