Ukończenie fabuły Wheelmana zajmie do 10 godzin
Wheelman - bardzo obiecujący projekt filmowo-growy firmowany przez Vina Diesela i jego studio Tigon Studios, powinien zająć graczy przez ok. 10 godzin.
Wheelman - bardzo obiecujący projekt filmowo-growy firmowany przez Vina Diesela i jego studio Tigon Studios, powinien zająć graczy przez ok. 10 godzin.
W Wheelmanie wcielamy się w Milo Burika (tą samą postać w grze i w powstającym również filmie odtwarza sam Diesel), który jest rewelacyjnym kierowcą próbującym wejść w mafijne szeregi. Miejmy zatem nadzieję, że poprowadzona filmowo akcja będzie trzymać wysoki poziom, zarówno podczas sekwencji pościgowo-ucieczkowych, jak i strzelanin, których ma nie zabraknąć.
Shaun Himmerick, producent gry, obiecuje, że ukończenie głównego wątku fabuły, opatrzonego licznymi filmowymi wstawkami, zajmie graczom od 8 do 10 godzin. Zapewnia przy tym, że świat gry będzie otwarty i każdy będzie mógł w dowolnej chwili (czyt. między misjami) zboczyć z głównej fabularnej drogi i poszukać wyzwań poukrywanych w różnych zakamarkach wirtualnej Barcelony.
Gra, której światowym wydawcą jest Midway, ma pojawić się w październiku na PC, X360 i PS3. Więcej informacji oraz garść obrazków i filmików – w Encyklopedii.