Ujawniono nowe informacje o grze Armored Core 4, przeznaczonej dla PS3
Toshifuma Nabeshima, główny producent gry Armored Core 4, opisał na łamach japońskiego magazynu Famitsu zasady, na których zostanie oparta rozgrywka sieciowa, będącą częścią wymienionej wyżej pozycji. Odniósł się również do możliwości pada Six Axis.
Toshifuma Nabeshima, główny producent gry Armored Core 4, opisał na łamach japońskiego magazynu Famitsu zasady, na których zostanie oparta rozgrywka sieciowa, będącą częścią wymienionej wyżej pozycji. Odniósł się również do możliwości pada Six Axis.
Opcja online nie będzie niestety zbyt wyszukana. Gracze będą mogli bowiem uczestniczyć jedynie w walkach deathmatchowych oraz drużynowych. W jednym pojedynku będzie mogło uczestniczyć maksymalnie ośmiu fanów Armored Core 4.
Kolejna kwestii dotyczy Six Axisa. Mianowicie, AC4 nie będzie wspierać wszystkich możliwości tego kontrolera. Niewykorzystany pozostanie sensor ruchu. Niemożliwe więc będzie objęcie kontroli nad mechem przy pomocy wychyleń pada. Nabeshima wspomniał, że zespół, którego prace nadzorował, planował wprowadzenie takiego sterowania, lecz w związku z dużym prawdopodobieństwem wystąpienia problemów zrezygnowano z niego.
Przypomnijmy, że Armored Core 4 ukaże się najpierw na rynku japońskim. Premiera odbędzie się 14 listopada, a więc trzy dni po starcie konsoli PLAYSTATION 3. Amerykanie będą mogli przetestować tę pozycję wiosną 2007 roku. Producentem AC4 jest firma From Software.