Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 czerwca 2017, 09:04

autor: Kamil Zwijacz

Ubisoft zmienia logo i wkracza w nową erę

Firma Ubisoft postanowiła zmienić swoje dotychczasowe logo. Uaktualniona grafika ma symbolizować wkroczenie koncernu w nową erę.

Firma Ubisoft po raz czwarty w historii zaktualizowała swoje logo. Możecie je zobaczyć poniżej, a następnie porównać z poprzednimi wersjami. Niby mała zmiana, ale symbolizować ma ona wkroczenie w nową erę. W opublikowanym komunikacie wyjaśniono, że wydawca zamierza bardziej stawiać na cyfrową dystrybucję i tworzenie „wciągających światów” oraz skoncentrować się na graczach. Ciężko stwierdzić, co to tak naprawdę oznacza, ale Ubisoft planuje chyba kontynuować zapoczątkowany jakiś czas temu trend polegający na wydawaniu gier oferujących duże lokacje i zabawę nastawioną na współpracę, jak np. Tom Clancy's The Division i Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands. Mając w pamięci jedynkę, nadchodzące The Crew 2 najpewniej również będzie oferować tego typu atrakcje, nie wspominając już o Far Cry 5, przy okazji którego potwierdzono, że będziemy mogli przejść całą kampanię w co-opie.

Nowe logo Ubisoftu ma symbolizować wejście w nową erę.
Nowe logo Ubisoftu ma symbolizować wejście w nową erę.

Firma Ubisoft została założona w 1986 roku i na początku działała głównie nie jako wydawca i producent, a lokalny dystrybutor gier wideo. W późniejszych latach rozszerzyła działalność na tereny Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Stanów Zjednoczonych oraz zaczęła funkcjonować jako deweloper. Obecnie jest to jedna z największych firm w branży, zatrudniająca około 10 tysięcy pracowników i mająca pod sobą kilka uznanych studiów, plus oddziały w wielu krajach. Koncern co roku dostarcza rozmaite hity – od kolejnych odsłon serii Assassin's Creed, przez Far Cry, aż po gry sygnowane nazwiskiem Toma Clancy’ego.

TWOIM ZDANIEM

Podoba Ci się nowe logo Ubisoftu?

Fajne.
16,3%
Ujdzie, nie jest złe.
43,9%
Słabe.
39,8%
Zobacz inne ankiety