Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 kwietnia 2007, 07:15

Ubisoft pracuje już nad grą komputerową, będącą adaptacją serialu Lost

Koncern Ubisoft wystosował wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym potwierdził, że trwają prace nad grą komputerową, będącą adaptacją popularnego serialu telewizyjnego Lost (Zagubieni). Produkt przygotowuje studio w Montrealu, które odpowiada m.in. za nowe tytuły z cyklu Prince of Persia, czy też niektóre odsłony serii Tom Clancy’s Splinter Cell i Tom Clancy’s Rainbow Six.

Koncern Ubisoft wystosował wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym potwierdził, że trwają prace nad grą komputerową, będącą adaptacją popularnego serialu telewizyjnego Lost (Zagubieni). Produkt przygotowuje studio w Montrealu, które odpowiada m.in. za nowe tytuły z cyklu Prince of Persia, czy też niektóre odsłony serii Tom Clancy’s Splinter Cell i Tom Clancy’s Rainbow Six.

Ubisoft pracuje już nad grą komputerową, będącą adaptacją serialu Lost - ilustracja #1

W zalewie „ochów” i „achów”, jakie zwykle pojawiają się w oświadczeniach prasowych, nie znajdziemy niestety zbyt wielu konkretnych informacji na temat programu. Wiadomo, że z twórcami gry ściśle współpracuje Bryan Burk, producent wykonawczy pierwowzoru. Ubisoft podał również na jakie platformy sprzętowe zostanie przygotowany Lost. Pewne jest, że Zagubionych ujrzą posiadacze PeCetów oraz konsol Xbox 360 i PlayStation 3. I to właściwie tyle. Więcej informacji uzyskamy zapewne w późniejszym terminie.

Lost to niezwykle popularny serial amerykański, w którym przedstawiono losy grupy ludzi ocalałej z katastrofy lotniczej . Rozbitkowie trafiają na tropikalną i – wydawałoby się – bezludną wyspę, gdzie muszą rozpocząć trudną walkę o przeżycie. Zainteresowanych uzyskaniem dodatkowych informacji na temat serialu, odsyłamy na jego oficjalną stronę.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej