autor: Radosław Grabowski
Ubiegłoroczne rewolucje w dziedzinie oprogramowania rozrywkowego
Poprzednie dwanaście miesięcy przyniosło nam multum nowych gier, dedykowanych najróżniejszym platformom sprzętowym. Jednakże tylko niewielka część spośród premierowych pozycji zawierała prawdziwie innowacyjne rozwiązania. Ekipa redakcyjna z sieciowej witryny o nazwie Game Revolution postanowiła przygotować listę rewolucyjnych produktów roku 2002, które zostały udostępnione posiadaczom komputerów osobistych oraz konsol Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube.
Poprzednie dwanaście miesięcy przyniosło nam multum nowych gier, dedykowanych najróżniejszym platformom sprzętowym. Jednakże tylko niewielka część spośród premierowych pozycji zawierała prawdziwie innowacyjne rozwiązania. Ekipa redakcyjna z sieciowej witryny o nazwie Game Revolution postanowiła przygotować listę rewolucyjnych produktów roku 2002, które zostały udostępnione posiadaczom komputerów osobistych oraz konsol Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube.
- Neverwinter Nights (PC)
- Grand Theft Auto: Vice City (PS2)
- Tom Clancy’s Splinter Cell (Xbox)
- Metroid Prime (GC)
Więcej informacji: http://www.game-revolution.com/