Twórcy TimeShift ujawnili kooperacyjną strzelankę God Mode
Odpowiedzialne za TimeShift studio Saber Interactive zapowiedziało grę God Mode. Będzie to kooperacyjna strzelanka dla czterech osób, która ukaże się na początku przyszłego roku na PC i konsole.
Znane z TimeShift oraz Inversion studio Saber Interactive ujawniło swój kolejny projekt. Okazała się nim kooperacyjna strzelanka God Mode. Gra zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Wydawcą jest firma Atlus, a premiera nastąpi w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Gracze wcielą sie w starożytnych bogów, którzy na skutek knowań Hadesa zostali przeobrażeni w śmiertelników. Aby uniknąć wiecznego potępienia, będą musieli znaleźć drogę ucieczki z olbrzymiego labiryntu, w którym zostali uwięzieni.
God Mode postawi na zabawę kooperacyjną, w której drużyna maksymalnie czterech osób będzie musiała przebić się przez pełne przeciwników mapy. Autorzy postawili na lekkie, humorystyczne klimaty. System walki ma być w pełni zręcznościowy, a rozgrywce towarzyszyć będzie głos zabawnego narratora, który wpierw ze szczegółami opowie o tym, jak nasz bohater pożegnał się z życiem i trafił do labiryntu. Nie otrzymamy rozbudowanej fabuły i zamiast niej dostaniemy radosne mordowanie hord nieprzyjaciół.
Twórcy chcą stworzyć grę, która połączy mechanikę trybu Horde z serii Gears of War z klimatem cyklu Serious Sam. Gracze otrzymają dużą swobodę modyfikacji wyglądu swoich postaci. Pojawi się również system ulepszania uzbrojenia. Dodatkową atrakcją mają być pomysłowe mapy, których spore fragmenty będziemy mogli zniszczyć.
Warto dodać, że produkcją zajmuje się zespół Old School Games, będący wewnętrznym studiem Saber Interactive koncentrującym się wyłącznie na tworzeniu tytułów przeznaczonych do dystrybucji elektronicznej. God Mode wykorzysta najnowszą wersję autorskiego silnika Saber3D.
Saber Interactive to założona w 2000 roku firma, której zarządzaniem zajmuje się niewielki zespół w Stanach Zjednoczonych, podczas gdy większość procesu deweloperskiego odbywa się w oddziale w Rosji.
Studio zadebiutowało w 2003 roku grą Will Rock. Najsłynniejszym projektem Saber Interactive pozostaje FPS TimeShift z 2007 roku. Studio pomagało również przy produkcji kampanii do Halo: Combat Evolved Anniversary.