Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 października 2012, 11:06

autor: Kamil Ostrowski

Twórcy Strike Suit Zero szukają dodatkowych funduszy na Kickstarterze

Kiedyś wyczerpanie się funduszy potrzebnych do stworzenia danego tytułu oznaczało jedną z dwóch rzeczy: wypuszczenie zabugowanej, niedokończonej produkcji albo błagalną pielgrzymkę do wydawcy w poszukiwaniu jałmużny. Dziś, co pokazują twórcy gry Strike Suit Zero, brakujących pieniędzy szuka się na Kickstarterze.

Strike Suit Zero, zręcznościowa gra akcji, tworzona na komputery osobiste i pozwalająca zasiąść za sterami myśliwca gwiezdnego, mogącego transformować się w robota, potrzebuje naszej pomocy. Twórcy tego tytułu przeliczyli się w kwestii finansowania i zabrakło im nieco funduszy do ukończenia prac. Podążając za powszechną modą postanowili zebrać brakujące pieniądze za pośrednictwem serwisu Kickstarter.

Twórcy Strike Suit Zero szukają dodatkowych funduszy na Kickstarterze - ilustracja #1
Strike Suit Zero w pełnej krasie

Na szczęście studio Born Ready Games potrzebuje relatywnie niewiele, bo sto tysięcy dolarów. Biorąc pod uwagę sumy, jakie udaje się zebrać poprzez finansowanie społecznościowe, nie powinni mieć problemu z osiągnięciem założonego limitu. Zbiórkę rozpoczęto wczoraj, a na czas pisania tekstu licznik wskazuje już 19 227 dolarów.

Pierwsze tysiąc osób z wpłatami w wysokości pięćdziesięciu dolarów lub więcej otrzyma wczesny dostęp do wersji beta gry, która zostanie udostępniona jeszcze w tym roku. Imię i nazwisko każdego wspierającego zostanie umieszczone w napisach końcowych w grze.

Strike Suit Zero nie wygląda na produkcję przeznaczoną dla szerokiego grona odbiorców, a raczej dla osób zainteresowanych tematyką. Jeżeli tytuł będzie dobry, to znajdzie miejsce w swojej niszy - wśród ludzi, którzy lubują się w kosmicznych bitwach mechów.

Strike Suit Zero pozwoli wcielić się w rolę pilota gwiezdnego myśliwca. Nasz pojazd będzie mógł transformować się w locie w potężnego robota. Gra ma nawiązywać do wizji walk gwiezdnych, popularnej w latach 90-tych. Za projekty statków odpowiada Junji Okubu, który pracował wcześniej m.in. nad Steel Battalion czy Appleseed: Ex Machina.