Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 lipca 2006, 09:43

Twórcy Prey pracują nad pierwszą łatą oraz dodatkami do trybu multiplayer

Zakończenie gry Prey daje jasno do zrozumienia, że przygody Tommy’ego będą kontynuowane. Zanim jednak doczekamy się kolejnej odsłony programu bądź jego oficjalnego rozszerzenia, firma Human Head Studios postara się o kilka dodatków, które z pewnością przypadną do gustu sympatykom pierwowzoru.

Zakończenie gry Prey daje jasno do zrozumienia, że przygody Tommy’ego będą kontynuowane. Zanim jednak doczekamy się kolejnej odsłony programu bądź jego oficjalnego rozszerzenia, firma Human Head Studios postara się o kilka dodatków, które z pewnością przypadną do gustu sympatykom pierwowzoru.

Twórcy Prey pracują nad pierwszą łatą oraz dodatkami do trybu multiplayer - ilustracja #1

George Broussard z 3D Realms Entertainment zapowiedział wczoraj, że aktualnie trwają prace nad pierwszą łatą do gry, którą będą mogli pobrać zarówno użytkownicy konsoli Xbox 360, jak i posiadacze PeCetów. Poprawka jest już w finalnym stadium produkcji, aktualnie przeprowadzane są niezbędne testy. Biorąc pod uwagę powyższe, można śmiało przypuszczać, że patch pojawi się w Internecie już niebawem.

Twórcy Prey pracują nad pierwszą łatą oraz dodatkami do trybu multiplayer - ilustracja #2

Gracze, którzy eksploatują program w trybie multiplayer, również mogą liczyć na uaktualnienia. Członkowie Human Head Studios intensywnie pracują nad premierowymi mapami, a także nad nowymi modelami postaci. W chwili obecnej nie wiadomo, kiedy można spodziewać się wspomnianych wyżej dodatków. Więcej informacji na ten temat zostanie udostępnionych w niedalekiej przyszłości.

Wszystkich zainteresowanych nową strzelaniną firmy Human Head Studios zapraszamy do zapoznania się z materiałami dotyczącymi gry, które zgromadziliśmy na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej